Mit anlæg består af:
Receiver: Denon AVR 3805
En rigtig god surround receiver, til prisen, vil opringelig have købt maranz, men pågrund af farven, sort, kun kunne fåes i USA blev valget denon'en. Den har utrolig god kanal adskilles, men synes godt de kunne have sparet på "lyd miljøerne" og så sat en lidt større trafo i.
Front: Dali 6006, kabler Dali Blue Wave, som nu står på JJAZ fødder
En front højtaler, som bestemt er prisen værd! gå faktisk pænt dybt, uden den begynder at mudre i det. Det hjælp utrolig meget at få sat den på fødder, da det overhovedet ikke runger i gulvet mere
Center: Dali c1000, kable Dali Silver Wave
gør det udemærket, men savner virkelig dybde i den. Den har meget svært ved at gengive en for eksempel biljagt. Derfor vil jeg anbefale en center sub, eller sætte forstærkeren på small.
Bag: Dali 2002 , kable Tara Labs Klara
Havde kig på r1000, men blev hurtigt enig med mig selv om at der manglede alt for meget bas og punch til de kunne bruges, så kiggede jeg på 2002. de gør jobbet udemærket, men de skal vinkels meget ned mod lytte positionen for at man kan få den fulde effekt
Sub's: LFE kanal B & W ASW650, kable profil gold, som nu står på JJAZ fødder
Den gør det virkelig godt, har ikke været udsat for at den ikke kan spille højt nok endnu, dog er den for langsom til hurtigt musik. derfor er den også slået helt fra når jeg spiller musik.
Center Sub: Audio Pro Sub Allroom, kable profil gold
Gør det virkelig godt, er både hurtigt og god som en lille ekstre punch til centeren, det eneste minus er at den er meget svær at integrere i center kanalen.
TV: Sony KV-29C3E med tv-bord 100 HZ
ikke et af de bedste tv, men gør det hærdeligt, og bliver ikke skiftet ud, da det næsten er umuligt at få sorte fjernsyn i dag
DVD: Denon DVD 2200, Coax kable profil gold, billede: QED AV21 (fik det mega billigt
)
damm, den gør det godt, det eneste minus ved den er at den mangler denon 3. generations link
. lyd delen er meget bedre end en alm. cd afspiller i 2000 krones klassen, dog vil jeg sige at den ikke gør det helt perfekt i SACD, men det kan også være denon 3. generations link der skal til. billedet er også godt, fin farve adskilles og meget naturtro farver.
Ørebøffer: Sennheiser HD 595 ny indkøbte (18/4-05) danm de spiller godt
Damm, andet er der ikke at sige om disse, manger dog en hovedtelefonforstærker
ørebøf forstærker: Creek OBH 21 SE (er lige blevet bestilt, men er ikke kommet hjem endnu
)
HTPC
CPU: Intel P4 Northwood 2,1GHz
Ram: 1024 Mb DDR ram PC2100
Grafikkort: Geforce 4 Ti4200 med 128 Mb DDR Ram
Lydkort: Cmedia CMI8738 6CH med coax og optisk ind og ud
Harddisk: 80Gb Maxtor og 200 Gb seagate
DVD: Liteon 16x
nu mangler jeg bare et større værelse så ht'erne rigtig kan folde sig ud!!

Set fra Sweetspot, man kan ane kabel rodet bagved fjernsynet, skyldes at jeg ikke har fået helt styre på det efter jeg har købt 3805'eren

Selv anlægget, der er stadigvæk lidt kabel rod bare ved komponterne

Fjernsynet, center og video (en billig philps)

Fronten uden stof
Fronten med stof
sub's med stof, her kan man tydligt se kabel rodet

Sub's uden frontstof

se fra min dør

Mine skiltet, er for nærig til at købe org.

bagvæggen

bag højtaleren med frontstof

Bag højtaler uden front stof

Den anden bag højtaler, man kan se hvordan kabel er limet op ad væggen
og selvfølgelig de kære gamle videofilm

DVD samlingen
ris og ros til anlægget modtages meget gerne!!!