Forfatter |
|
CoooL Branchemedlem

Biograf Shoppen
Bruger siden: 27 December 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 52
|
Sendt: 28 September 2008 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er det sq endt med vi skal flytte fra lejligheden, i hus, godtnok kun lejet, men så var muligheden for for samme tid at få lavet en lille fin biograf, da jeg fik 2 værelser.. :Pså igang med gips og maling Her er lidt billder so far (dette her er så mit første seriøse ombygning/opbygning) så bær over med mig at alt ikke er 100%  Udgangspunktet værelset er omkring 4,5 x 3,3 mtr  Konstruktionen til kasse til spots, og kabel føring  Endnu et, har lavet det i træ fordi jeg havde 100 meter liggende af det.. :)  Grundformen til mit AV-Rack flere billeder kommer senere  Av rack igen  Radiator malet antrazit grå (har valgt den farve for ikke at få det heeelt sort)  Her er det meste af kassen spartlet osv  Næsten færdigt AV-Rack  Kassen i den anden side påbgyndt  Maling, den røde er første lag :)  Den grå skal lige have igen. Spotsene hænger ned for at kunne komme til at male :P Stay tuned, når der er malet færdigt, skal der RØD gulvtæppe på.. :) vil ikke skrive en masse om hvad der skal ske endnu.. :) men stilen er lidt en gammeldags biograf, der kommer i øvrigt kantliste på vægen hvor det røde og grå skilder :) Der kommer self lærrede og PJ op :) Mine Dali Concept 1 kommer til at hænge oppe på kasse bagerst subben bagerst ved AV-Racket Center væghængt og mine concept 8 på gulvet foran :)
|
Til top |
|
|
NAD-nørd Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 228
|
Sendt: 28 September 2008 kl. 20:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser da rigtigt godt ud. Fedt med endnu en bio man kan få lov til at følge fra bunden. Er spændt på det færdige resultat
|
Til top |
|
|
priboj Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 September 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 859
|
Sendt: 28 September 2008 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er da lige til det der \ sikke i m[ have knoklet
__________________ lyd er mit liv... musik er min dyd...
|
Til top |
|
|
CoooL Branchemedlem

Biograf Shoppen
|
Sendt: 28 September 2008 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
har rodet lidt rundt i at lave flere ting på en gang for at holde damp på det.. :) derfor er der klat malet lidt rundt omkring :P men skulle gerne være klar til indflytning d. 15 derfor en smule travlt :O Skal så lige ud og investere i en PJ og et lærrede.. nogle anbefalinger? vil helst ikke give en milliard for det.. :)
|
Til top |
|
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 28 September 2008 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
CoooL skrev:
har rodet lidt rundt i at lave flere ting på en gang for at holde damp på det.. :) derfor er der klat malet lidt rundt omkring :P men skulle gerne være klar til indflytning d. 15 derfor en smule travlt :O Skal så lige ud og investere i en PJ og et lærrede.. nogle anbefalinger? vil helst ikke give en milliard for det.. :)
|
|
|
Hvis det er omkring 15k er Benq w5000 nok valget.
Er vi oppe i omkring 30k er Jvc Hd-1
Synes du 15 k er for meget skal vi nok ned i Sanyo Z5
|
Til top |
|
|
NAD-nørd Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 228
|
Sendt: 29 September 2008 kl. 09:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
interfacelift skrev:
CoooL skrev:
|
|
|
Synes du 15 k er for meget skal vi nok ned i Sanyo Z5 |
|
|
hva' med optoma hd80, den har fået gode anmeldelser, og koster vist kun 18 k.
|
Til top |
|
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 29 September 2008 kl. 15:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
NAD-nørd skrev:
interfacelift skrev:
CoooL skrev:
|
|
|
Synes du 15 k er for meget skal vi nok ned i Sanyo Z5
|
|
|
hva' med optoma hd80, den har fået gode anmeldelser, og koster vist kun 18 k. |
|
|
Benq w5000
|
Til top |
|
|
CoooL Branchemedlem

Biograf Shoppen
|
Sendt: 25 December 2008 kl. 23:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så blev det tid til en update!! så er der ved at være styr på biffen! :) lige nu består biffen af: Dali: Concept 8 Concept Center Concept 1 Concept Sub Technics SA-DX950 5,1 kanals reciver Xbox 360 til at afspille film på og andet meningsløst vold og bil spil Samsung HD satelit box (IMØ noget brage l**t!!!) Maximum RF IR extender (VIL BARE IKKE ARBEJDE SAMMEN MED SAMSUNG HD-box) PC Diverse Argon kabler: Coax 2x optisk så lå der sq en Optoma HD65 under træet fra de gamle...
så har idag været igang med at konstruere et loftbeslag til svinet, det er blevet utroligt stabilt og solidt, skal nok lige poste nogle billeder af det senere, når beslaget skal pilles ned og have maling, lige pt. er det prøve monteret.. ;)
Planer: skal ud og finde en 7,1 reciver med HD dekoder pyntelister større kabelbakke foran male kabelbakke kabelbakke til mellem væg og PJ av "skab" laves færdigt div finnishing touches  Screenshot - Springfarlig bombe  Screenshot - Xbox 360 menu  Screenshot - Resident Evil  Screenshot - Resident Evil  DVD film midlertidigt opstillet i vindueskarm, bemærk det røde gardin, det holder det fint mørkt  Min kinkey røde sofa, bemærk skabet til forsætker og andet udstyr. der skal insættes ordentlige hyder osv, men rom blev heller ikke bygget på en dag :D  Sofaen igen :P  Projektoren i costumbygget ophæng..
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 2022
|
Sendt: 26 December 2008 kl. 00:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser da rigtigt fornuftigt ud....mangler jeg finpudsning...men meget meget fint!
Må jeg foreslå at du konstruerer nogle mørklægningsgardiner (se evt. min tråd for inspiration)...det virker og er ikke særligt omkostningsrigt.
Ser frem til flere billeder __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
Til top |
|
|
l´Blundt Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
Sendt: 26 December 2008 kl. 01:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nice nok  Særligt når man selv sidder i en 1-værelses og prøver at få plads til det hele. Men skal du ikke på nettet med den Xbox? Det er der alt det sjove sker  Mvh. l´Blundt
|
Til top |
|
|
CoooL Branchemedlem

Biograf Shoppen
|
Sendt: 26 December 2008 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
jaa der mangler lidt her og der :) men skal nok komme ;)
jo den skal også på nettet gang.. :P men skal lige have en switch med ind i kabel helvedet.. :O :D
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

|
Sendt: 26 December 2008 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
l´Blundt Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
Sendt: 26 December 2008 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
CoooL skrev:
jaa der mangler lidt her og der :) men skal nok komme ;)
jo den skal også på nettet gang.. :P men skal lige have en switch med ind i kabel helvedet.. :O :D
|
|
|
Der er en opdatering til bla. dashboardet hvis du smider den på nettet. Desværre er den grimmere end den gamle. Men opgraderingen fikser vist nogle ting. Og så skal du da have Gears of War2 og spille noget horde  Det er alt for meget underholdning  Mvh. l´Blundt
|
Til top |
|
|
CoooL Branchemedlem

Biograf Shoppen
|
Sendt: 26 December 2008 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er filt tæppe.. købte det hos garrant i silkeborg til 40 kr pr m2 cirka.. det er bare noget billigt noget.. men ifht. tæppe til 3-400 kr pr m2 kan jeg altså skifte det MANGE gange ;)
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

|
Sendt: 26 December 2008 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
CoooL skrev:
det er filt tæppe.. købte det hos garrant i silkeborg til 40 kr pr m2 cirka.. det er bare noget billigt noget.. men ifht. tæppe til 3-400 kr pr m2 kan jeg altså skifte det MANGE gange ;)
|
|
|
okey dokey __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
Til top |
|
|
emilblicher Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juli 2008 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 117
|
Sendt: 28 December 2008 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fedt setup. Har selv en Technics SA-DX950 (ikke fordi det er den bedste i verden). Glæder mig også til flere billeder. 
|
Til top |
|
|