Forfatter |
|
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
Sendt: 15 November 2004 kl. 02:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle,
www.checkfirma.dk gik ellers for at være seriøst, hvis man havde gode som dårlige oplevelser med handel via nettet. Powerplasma.dk blev ihvertfald anmeldt før vi var helt sikre på om det var fup, fusk eller fakta. www.klausgarde.dk har også været omtalt herinde i et par tråde, og nu kan jeg se at man har valgt at slette et firmacheck om www.klausgarde.dk men optaget 2 positive, og ejeren af sitet (Thorbjørn Jensen) har meldt det til poltiet. Thorbjørn må derfor forventes at være en af de helt sløve knive i skuffen.
http://www.firmacheck.dk/Info.asp?website=www.klausgarde.dk
Jeg kan derfor kun opfordre til at bruge tråden Forhandlere herinde på hifi4all.dk og helt boycute www.firmacheck.dk
Venligst,
|
Til top |
|
|
KRIKSTAR Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 408
|
Sendt: 15 November 2004 kl. 04:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cta hvad stod der da i det/de slettede indlæg? Et eller andet lettere groft må nogen da have skrevet - ellers: "Jamen så ryger firmacheck.dk ironisk nok da bare ind på hifi4all's brugerforums liste over firmaer man ikke kan stole på. POW! ta den!"
Citat firmacheck.dk: "Jeg er en tilfreds og glad kunde der har købt ved klaus garde nielsen, og giver ham mine varmeste anbefalinger. admin: få lukket alle de tilsvininger, det er dybt useriøst, og er bestilt arbejde imod kgn klaus nielsen. (FIRMACHECK: Vi har fjernet anmeldelsen på opfordring af Klaus Garde) Jeg anmelder sagen til politiet. mvh Thorbjørn jensen"
Øhhh... bestilt arbejde? Hvordan konkluderer og ikke mindst beviser hr. Thorbjørn jensen så lige en så alvorlig, men samtidig dybt useriøs beskyldning som den?
PS Hvis du læser med her, så: Kære Klaus G. Det er vel nok brand ærgeligt, så mange der stiller spørgsmål om dig, vedr. selskabstømninger, brugstyveri, udsendelse af spam, vold og utallige andre brud på loven. Man fatter jo ikke hvorfor de mon ønsker svar på den slags før de handler hos dig! Ja de danske forbrugere er så sandeligt meget kritiske, i hvert fald nogle af dem!
|
Til top |
|
|
ctacta Lukket konto

|
Sendt: 15 November 2004 kl. 05:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg lavede et indlæg med henvisning til trådene herinde, og opførte så også listen over alle de selskaber som KGN er gået konkurs med. Det var meget sobert, men Thorbjørn Jensen kan måske ikke læse eller forstå
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
Sendt: 15 November 2004 kl. 10:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det virker fuldstændigt sindssygt at en side der er konstrueret til at advare folk mod dårlige firmaer, fjerner en negativ omtale af et bestemt firma på opfording fra indehaveren. Hvad tænker de på???
Og så skulle KGN lære begrænsingens kunst. Hver gang en "kunde" anbefaler hans firma, er de så overdrevent positive, at enhver troværdighed ryger ud af vinduet.
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 15 November 2004 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja, indlæggene fra wendelboe er glimrende eksempler herpå.
ærgeligt at de sider der burde være til for os forbrugere ikke er til at stole på...
"Det er en Jungle derude!" __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
Sendt: 15 November 2004 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var da en skam, at siden ikke længere er troværdig. Ellers et godt koncept!
- BR
|
Til top |
|
|
ctacta Lukket konto

|
Sendt: 16 November 2004 kl. 02:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det er lige til at  over....
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger

|
Sendt: 16 November 2004 kl. 09:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der ikke nogen der sender Fimacheck en mail om denne tråd? Det burde da kunne overbevise dem om at der ikke er en konspriation i gang mod KGN, men kun mod DÅRLIGE netsider, nu hvor de selv er i søgelyset.
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger

|
Sendt: 27 Januar 2005 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
En lille opdate, og dermed forhåbenlig en forklaring på, hvorfor de ignorerede Klaus Garde sagen: den RIGTIGE side, hvor man kan kontrollere firmaer, hedder www.firmatjek.dk
og sjovt nok er Shopman nævnt derinde 
|
Til top |
|
|
kaizer Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2005
Status: Offline Indlæg: 437
|
Sendt: 01 Februar 2005 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er Firmacheck.dk ikke lukket ned p.g.a. klager om injurier?! Jeg har den liggende i mine foretrukne, og der står at de søger hjælp til at starte den op igen.
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger

|
Sendt: 01 Februar 2005 kl. 11:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pointen er, at den side CTA linkede til, var en privat uprofessionel side, mens den jeg fandt er støttet af forbrugerstyrelsen.
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 01 Februar 2005 kl. 12:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det ville være en god ide med sådan en side .
Man kunne også lave en med dårlige kunder
|
Til top |
|
|