Sendt: 01 Oktober 2007 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu tråden om selvimport startet af undertegnede er lukket vil jeg lige komme med en kort meddelelse her.
Jeg trækker mig nu officielt fra al diskussion af kina hifi og deltagelse i tråde omhandlende samme. Samtidig vil jeg sige tak til Hurtig, Per N og Exclusivehifi for at ville deltage i en sammenligning men det bliver ikke med min deltagelse så enten må de droppe planen for det eller nøjes med at måle på Exclusivehifis blokke.
Grunden til dette vil jeg ikke kommer ind på nærmere men jeg har andre bekymringer end om min blokke nu lige er nøjagtig magen til dem Exclusivehifi sælger eller om Exclusivehifis blokke kan levere 200 Watt i Klasse A.
Beskyldinger om mit manglende mod til at deltage i testen eller om at jeg stikker hovedet i busken, er bange etc vil blive ignoreret.
Jeg har hverken energien eller lysten til at deltage i disse maraton tråde hvor alting bliver kørt helt op i en spids og alt for mange folk får deres følelser helt op i kog. Hifi er ikke sjovt når det bliver sådan og at have det sjovt er vel grunden til at de fleste går op i hifi og bruger tid på et forum som dette.
Folk kan og må tolke det som de vil, det skal de være velkomne til, jeg er ihvertfald færdig med emnet.
Hvis en moderator vil flytte mit indlæg til selvimport tråden skal de være velkomne.
|