Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2025 | 10:11   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Info angående sammenligning (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 01 Oktober 2007 kl. 19:48 | IP-adresse registreret  

Nu tråden om selvimport startet af undertegnede er lukket vil jeg lige komme med en kort meddelelse her.

Jeg trækker mig nu officielt fra al diskussion af kina hifi og deltagelse i tråde omhandlende samme. Samtidig vil jeg sige tak til Hurtig, Per N og Exclusivehifi for at ville deltage i en sammenligning men det bliver ikke med min deltagelse så enten må de droppe planen for det eller nøjes med at måle på Exclusivehifis blokke.

Grunden til dette vil jeg ikke kommer ind på nærmere men jeg har andre bekymringer end om min blokke nu lige er nøjagtig magen til dem Exclusivehifi sælger eller om Exclusivehifis blokke kan levere 200 Watt i Klasse A.

Beskyldinger om mit manglende mod til at deltage i testen eller om at jeg stikker hovedet i busken, er bange etc vil blive ignoreret.

Jeg har hverken energien eller lysten til at deltage i disse maraton tråde hvor alting bliver kørt helt op i en spids og alt for mange folk får deres følelser helt op i kog. Hifi er ikke sjovt når det bliver sådan og at have det sjovt er vel grunden til at de fleste går op i hifi og bruger tid på et forum som dette.

Folk kan og må tolke det som de vil, det skal de være velkomne til, jeg er ihvertfald færdig med emnet. 

Hvis en moderator vil flytte mit indlæg til selvimport tråden skal de være velkomne.

Til top Vis Bassøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bassøe

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 01 Oktober 2007 kl. 20:22 | IP-adresse registreret  

Det var synd, men vel også forståeligt. Når kuglerne begynder at flyve på tværs af skyttegravene, og man selv står i midten, er det bare om at komme af vejen.
Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes