Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 363
Sendt: 17 Juni 2004 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
Jeg har erfaret igennem de mange år jeg har set fordbold landskamp at man nogengange kan høre at kommentator lyden er lidt foran billedet, så man høre om chancen egentlig bliver til noget...så er der andre der har lagt mærke til det?
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1499
Sendt: 17 Juni 2004 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
Skal man blive irriteret er det pga kommentatoren. Jeg kan godt se hvad der sker og og fodboldsnakkere er aldrig kommet længere end gul stue. Så det første fremskridt er at kunne lukke idioten ud - og nyde bolden.
Bruger siden: 03 April 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 208
Sendt: 17 Juni 2004 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
bare de ikke sætter lige så stort delay på som ved MTV musicawards, og oscaruddelingerne samt ikke at forglemme... superbowl...
gør de det for at undgå streakers?
men lyd og billede skal følges ad... fik også min alfaview tvtuner100pro denne uge... så skal der sgu ses EM med gutterne og gut-inderne i 100" mindre kan ikke gøre det, hvis DK spiler ligeså godt mod sverige, som de gjorde mod italien... det bliver for fedt i morgen!!!
og det var daaaaaanmark og det var daaaanmark olé olé olééé
undskyld min entusiasme, men jeg har lige købt min første fodboldtrøje!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum