Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 18:48   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Hvordan skal jeg få billet til Neil Young (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Nightpuma
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 15 December 2007 kl. 17:43 | IP-adresse registreret  

Hei

Som nordmann i jeres smukke lille land har jeg ikke helt styr på hvordan jeg kan øge mine mulighedere for at skaffe mig nogle biletter til Neil Young i Falconersalen 28 og 29/2. Biletterne sælges gennem www.billetlugen.dk.

Tror i det bedste er at alliere sig med sin computer, eller at stille sig op foran en Fona butik. I så fald hvilken skal jeg vælge i Københavnsområdet, og har de et visst antall de må sælge?

Håber nogen her kan hjælpe mig inden mandag kl.10

mvh Asbjørn

Til top Vis Nightpuma's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nightpuma Besøg Nightpuma's Websted

Klaus Kokholm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005
Sendt: 15 December 2007 kl. 21:38 | IP-adresse registreret  

Jeg tror ikke Neil Young billetterne ryger lige så hurtigt som fx Springsteen eller U2, så computeren burde ikke være umuligt.
Men hvis du vil være på den sikre side så stiller du dig op foran en FONA mandag morgen. Hvilken butik er nok mindre vigtigt, men vælg ikke en der
ligger i et butikscenter, for der kan du godt risikere at der er nogen der springer over i køen.

mvh Klaus

Nightpuma
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 December 2007 kl. 23:59 | IP-adresse registreret  

Klaus Kokholm skrev:
Jeg tror ikke Neil Young billetterne ryger lige så hurtigt som fx Springsteen eller U2, så computeren burde ikke være umuligt.
Men hvis du vil være på den sikre side så stiller du dig op foran en FONA mandag morgen. Hvilken butik er nok mindre vigtigt, men vælg ikke en der
ligger i et butikscenter, for der kan du godt risikere at der er nogen der springer over i køen.

mvh Klaus

Hei

Tak for det. Da prøver jeg at finde en Fona i nærheden, og hvis jeg samtidig allierer mig med en god væn ved computeren, kan det vel ikke gå galt

Asbjørn

Til top Vis Nightpuma's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nightpuma Besøg Nightpuma's Websted

spped six
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 16 December 2007 kl. 00:17 | IP-adresse registreret  

Jeg vil også klart anbefale dig at tage opstilling foran en FONA butik i stedet for at vente foran computeren.

Find gerne en butik, der ikke ligger midt i byen. Jeg kan se, at du er fra København. Jeg kan anbefale den FONA, som ligger på Nørrebrogade lige over for Nørrebro Hallen. Der plejer ikke at være alt for mange mennesker i kø i forbindelse med billetsalg.

/Henrik 

Til top Vis spped six's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af spped six

Nightpuma
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 December 2007 kl. 18:58 | IP-adresse registreret  

spped six skrev:

Jeg vil også klart anbefale dig at tage opstilling foran en FONA butik i stedet for at vente foran computeren.

Find gerne en butik, der ikke ligger midt i byen. Jeg kan se, at du er fra København. Jeg kan anbefale den FONA, som ligger på Nørrebrogade lige over for Nørrebro Hallen. Der plejer ikke at være alt for mange mennesker i kø i forbindelse med billetsalg.

/Henrik 

Hei

Jeg prøver det:-)

Asbjørn

Nightpuma
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 December 2007 kl. 10:48 | IP-adresse registreret  

Hei

Vel det gik ikke så godt. Jeg stod som nr 3 i køen på nørrebro. Fem minutter over ti kommer de som arbejder i butikken daskende, og innen de har fået gang i compteren sån der 10 min over ti, er systemet brytt sammen, og da det blir min tur er det udsolgt

Så hvis det er nogen der sidder inne med et par ekstra billetter, er jeg meget interesseret.

Asbjørn

Jette vinther
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2007
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 17 December 2007 kl. 11:38 | IP-adresse registreret  

Hej Jeg er i sanmme situation som Asbjørn - ingen billetter til Neil young. Vi stod som nr. 3 i køen i Fredericia Fona og  personalet kom daskende og først 10. 20 kom de på nettet og så var der udsolgt. Hvis nogen har biletter er jeg villig til at betale noget ekstra for 2 stk. Please det betyder alr for mig. nødråb Jette
Til top Vis Jette vinther's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jette vinther

spped six
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 17 December 2007 kl. 11:57 | IP-adresse registreret  

Nightpuma skrev:
Hei

Vel det gik ikke så godt. Jeg stod som nr 3 i køen på nørrebro. Fem minutter over ti kommer de som arbejder i butikken daskende, og innen de har fået gang i compteren sån der 10 min over ti, er systemet brytt sammen, og da det blir min tur er det udsolgt

Så hvis det er nogen der sidder inne med et par ekstra billetter, er jeg meget interesseret.

Asbjørn

Sikke dog en dårlig indstilling til sit arbejde (sådan at komme daskende efter åbningstid) især på en dag, hvor der er billetsalg til en særlig event.

Jeg er ked af, at jeg anbefalede dig denne butik.

/Henrik

Til top Vis spped six's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af spped six

Nightpuma
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 December 2007 kl. 12:24 | IP-adresse registreret  

spped six skrev:

Nightpuma skrev:
Hei

Asbjørn

Sikke dog en dårlig indstilling til sit arbejde (sådan at komme daskende efter åbningstid) især på en dag, hvor der er billetsalg til en særlig event.

Jeg er ked af, at jeg anbefalede dig denne butik.

/Henrik

Hei Henrik

Det skal du ikke tenke på, jeg tror ellers det var en meget god anbefaling. Jeg kom kl 0930 og fik plads nesten helt fremme i køen, så det var godt. At de som arbejder i butikken ikke er forberedt er slet og ret useriøst og uprofesjonelt.

Mvh Asbjørn

Visca Blaugrana
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 December 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 17 December 2007 kl. 13:24 | IP-adresse registreret  

Billet lugen, viser deres elendige kvalitet atter igen, SAA FAA DOG STYR PAA DET SYSTEM!!! Bestemt ikke foerste gang deres system bryder sammen!!

Til top Vis Visca Blaugrana's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Visca Blaugrana

Karlsson
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 18 December 2007 kl. 14:21 | IP-adresse registreret  

Har også kun kritik til overs for deres elendige luge!

Jeg stod nummer 2 i køen ved Fona ved Kongens Nytorv. Det hele gik også fint, de kom ud med kønumre ca. 10 minutter i 10. Da vi kom ind i butikken var der 2 skranker, så jeg stod nummer 1 ved det ene. Så snart klokken var 10 brød hele l**tet ned, og det tog dem 3-4 minutter at få hul igennem til billetlugen.

Så vidste ham Fonafjolset bag skranken ikke helt hvad han skulle trykke på - jeg bad om pladser på gulvet så langt fremme som muligt - men mange af dem var allerede taget. Så fattede han ikke helt hvad det var computeren fortalte ham, og han måtte lige have fat i en anden Fonamand... 5 minutter senere fik jeg så dog mine billetter - på 21. række HELT ude i siden... Suk, jeg skal være heldig hvis jeg overhovedet kan SE at det er Neil Young. Ham der tog den anden skranke fik billetter på række 3 midt for... ØV!

Men ok, så vidt jeg kan se, skal jeg da vist bare være glad for, at jeg overhovedet har fået billet...

f**k BILLETLUGEN!

Til top Vis Karlsson's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Karlsson

amp2
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 18 December 2007 kl. 20:07 | IP-adresse registreret  

Til dem der ikke fik billetter til Neil Young i DK, kan jeg anbefale koncerter i tyskland.

Jeg tager selv tit til tyskland og ser koncerter, da det til ja faktisk alle koncerter er muligt at få billetter på nettet.

Jeg bruger www.eventim.de De sender billetterne med DHL, så er du ikke hjemme om dagen, så anfør din arbejdsadresse som forsendelsesadresse.

Er i nogle stykker der kan tage afsted sammen, kunne det være en ide.

Har set på eventim, at Neil Young spiller i Berlin den 26.02.2008.

Har du/I brug for hotel kan det bookes på www.booking.com

Det fungerer 112%

Så god tur, hvis der er nogen herfra som drager afsted

Til top Vis amp2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af amp2

Nightpuma
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 December 2007 kl. 17:17 | IP-adresse registreret  

amp2 skrev:

Til dem der ikke fik billetter til Neil Young i DK, kan jeg anbefale koncerter i tyskland.

Jeg tager selv tit til tyskland og ser koncerter, da det til ja faktisk alle koncerter er muligt at få billetter på nettet.

Jeg bruger www.eventim.de De sender billetterne med DHL, så er du ikke hjemme om dagen, så anfør din arbejdsadresse som forsendelsesadresse.

Er i nogle stykker der kan tage afsted sammen, kunne det være en ide.

Har set på eventim, at Neil Young spiller i Berlin den 26.02.2008.

Har du/I brug for hotel kan det bookes på www.booking.com

Det fungerer 112%

Så god tur, hvis der er nogen herfra som drager afsted

Tak for info. Det er definitivt en mulighed:-)

Asbjørn

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes