Forfatter |
|
Phat Simon Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 383
|
Sendt: 24 Marts 2004 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eftersom der er en voksende chance for at jeg snart flytter til London i et halvt års tid ville jeg høre om der var stemning for at jeg tjekkede markedet derovre for gode priser og evt. osse købte lidt ind til nogle folk.  Jeg vil komme forbi Danmark et par gange - men der vil selvfølgelig osse være mulighed for at sende ting. Fragten mellem DK og UK er ikke så slem hvis bare det ikke er et sæt monoblokke med tilhørende kranvogn der skal sendes . De har jo et lidt andet udvalg der ovre for ikke at nævne deres generalt lavere priser inden for HiFi og selvfølgelig den lavere moms. Og eftersom England og Danmark begge er del af EU skal vi ikke være bange for at noget bliver nappet i tolden 
Vi finder ud af detaljerne senere (penge, tider, og steder) hvis der er interesse.
Så i bund og grund spørger jeg:
Er det her en tanke jeg skal holde fast i?
PS - Hvis der er spørgsmål, så bare fyr løs - vil besvare så godt som muligt. __________________ The freaks come out at 9 - and its
20 to 10
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
Sendt: 24 Marts 2004 kl. 12:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilken service er det du helt præcis tilbyder? Er det en engelsk Shopman? Hvad er forskellen fra at benytte dig til at man selv bestiller varen over nettet?
|
Til top |
|
|
Pascal Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 861
|
Sendt: 24 Marts 2004 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forskellen er, at et stort antal af de engelske butikker ikke vil sende til DK. Min erfarring siger, at det er langt størstedelen, der ikke vil.
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
Sendt: 24 Marts 2004 kl. 13:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv lige at kigge i HiFi News, brugt priserne er meget høje i UK!
Mvh.
|
Til top |
|
|
Phat Simon Forum Bruger

|
Sendt: 24 Marts 2004 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved at Ørstrøm har købt sin Pro-Ject RMP4 i U.K og sparede ca. en tusse den vej. Og så har jeg hørt at kabler skulle være meget billigere end i DK. Så er der jo mærker som ikke forhandles i DK - eller som blot er meget svære at komme i nærheden af. Van Den Hul er et eksempel.
Til Svend P - Jeg håber da at jeg har bare lidt højere integritet hos jer end en butik som har mange internationale ordre der skal behandles - der sker jo fejl. Hvis de overhovedet er villige til at handle internationalt. Jeg har ikke tænkt mig at lave masse-indkøb, men hvis der lige er noget som en forum-bruger her kunne bruge - og til en billigere penge, vil jeg da selvfølgelig gerne hjælpe ham/hende. Jeg er selvfølgelig villig til at kigge lidt rundt omkring på folks vejne hvis der er noget de gerne vil vide mht. priser, udseende, lyd osv. I er IKKE forpligtet til at købe. Jeg oser jo nok rundt omkring i HiFi-butikkerne alligevel.  Desuden vil du få min personlige mening og ikke en salgstale hvis du spørger ind til en vare.
Men hvis alt går som det skal er jeg i London om 3 ugers tid, og et halvt års tid frem - så vil jeg lige melde tilbage via forummet om hvorledes prisniveauet ligger. Mine indlæg kommer til at hedde noget indholdende - "London", "Phat Simon", el. noget i den stil.  __________________ The freaks come out at 9 - and its
20 to 10
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 24 Marts 2004 kl. 23:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Phat Simon skrev:
Jeg ved at Ørstrøm har købt sin Pro-Ject RMP4 i U.K og sparede ca. en tusse den vej. Og så har jeg hørt at kabler skulle være meget billigere end i DK. Så er der jo mærker som ikke forhandles i DK - eller som blot er meget svære at komme i nærheden af. Van Den Hul er et eksempel.
Til Svend P - Jeg håber da at jeg har bare lidt højere integritet hos jer end en butik som har mange internationale ordre der skal behandles - der sker jo fejl.
Umiddelbart synes jeg det er et ok tilbud du kommer med, MEN jeg har personligt visse betænkeligheder når jeg overfører penge til andre. Men det kan Paypal vel hjælpe med? så er jeg som flytter mine penge sikret, da det er en internettransaktion med visa. og du burde modtage pengene inden du laver handlen.
Hvis de overhovedet er villige til at handle internationalt. Jeg har ikke tænkt mig at lave masse-indkøb, men hvis der lige er noget som en forum-bruger her kunne bruge - og til en billigere penge, vil jeg da selvfølgelig gerne hjælpe ham/hende. Jeg er selvfølgelig villig til at kigge lidt rundt omkring på folks vejne hvis der er noget de gerne vil vide mht. priser, udseende, lyd osv. I er IKKE forpligtet til at købe. Jeg oser jo nok rundt omkring i HiFi-butikkerne alligevel.  Desuden vil du få min personlige mening og ikke en salgstale hvis du spørger ind til en vare.
Lige netop det med den ærlige mening, savner jeg MEGET når jeg ellers handler. ikke så meget den personlige holdning, men det at en person siger tingene som de er og ikke noget med at komme med en lettere smøret salgstale.
Men hvis alt går som det skal er jeg i London om 3 ugers tid, og et halvt års tid frem - så vil jeg lige melde tilbage via forummet om hvorledes prisniveauet ligger. Mine indlæg kommer til at hedde noget indholdende - "London", "Phat Simon", el. noget i den stil. 
|
|
|
Et par kabler kunne vel være lidt interessant, men jeg har desværre ingen penge for tiden...
|
Til top |
|
|
Phat Simon Forum Bruger

|
Sendt: 25 Marts 2004 kl. 00:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
Umiddelbart synes jeg det er et ok tilbud du kommer med, MEN jeg har personligt visse betænkeligheder når jeg overfører penge til andre. Men det kan Paypal vel hjælpe med? så er jeg som flytter mine penge sikret, da det er en internettransaktion med visa. og du burde modtage pengene inden du laver handlen.
|
|
|
Da jeg ofte handler på e-bay er jeg hyppig bruger af PayPal - så det skulle ikke være en forhindring. __________________ The freaks come out at 9 - and its
20 to 10
|
Til top |
|
|
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
Sendt: 25 Marts 2004 kl. 04:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vidste at der ville komme fordele af at være medlem af dette forum....udover dem der er i forvejen .
Super service .
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 25 Marts 2004 kl. 06:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Phat Simon skrev:
Eftersom der er en voksende chance for at jeg snart flytter til London i et halvt års tid ville jeg høre om der var stemning for at jeg tjekkede markedet derovre for gode priser og evt. osse købte lidt ind til nogle folk.  Jeg vil komme forbi Danmark et par gange - men der vil selvfølgelig osse være mulighed for at sende ting. Fragten mellem DK og UK er ikke så slem hvis bare det ikke er et sæt monoblokke med tilhørende kranvogn der skal sendes . De har jo et lidt andet udvalg der ovre for ikke at nævne deres generalt lavere priser inden for HiFi og selvfølgelig den lavere moms. Og eftersom England og Danmark begge er del af EU skal vi ikke være bange for at noget bliver nappet i tolden 
Vi finder ud af detaljerne senere (penge, tider, og steder) hvis der er interesse.
Så i bund og grund spørger jeg:
Er det her en tanke jeg skal holde fast i?
PS - Hvis der er spørgsmål, så bare fyr løs - vil besvare så godt som muligt.
|
|
|
Ja men der er bare et problem HIFI er meget dyre i end især brugt .
|
Til top |
|
|
Tiger Forum Bruger

Bruger siden: 06 September 2003
Status: Offline Indlæg: 194
|
Sendt: 25 Marts 2004 kl. 06:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor bruge Paypal når han er dansker og sandsynligvis har en danskbank???
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
|
Sendt: 25 Marts 2004 kl. 07:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tiger skrev:
|
|
|
Det hjælper jo ikke meget hvis han bor i London - tror næppe at du finder mange danske banker derovre! Derfor PayPal... __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
Phat Simon Forum Bruger

|
Sendt: 25 Marts 2004 kl. 08:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Ja men der er bare et problem HIFI er meget dyre i end især brugt .
|
|
|
Hvis du siger det?? Eller hva siger du?  __________________ The freaks come out at 9 - and its
20 to 10
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 25 Marts 2004 kl. 13:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Tiger skrev:
|
|
|
Det hjælper jo ikke meget hvis han bor i London - tror næppe at du finder mange danske banker derovre! Derfor PayPal...
|
|
|
Det var nu ikke så meget det jeg tænkte på ... mere det at når man selv overfører penge til en fremmed konto, og du ikke får det ud af det som du havde forventer (mildt sagt, modtager af pengene tager røven på dig), så kan det være svært at få sine penge igen. Med Paypal, som trækker pengene via en internettransaktion fra dit VISA kort, skulle det ikke være svært at få sine penge igen. (ikke at jeg tror Phat Simon, ville stjæle mine penge ... men når det kommer til penge, så kan jeg have svært ved at stole på mange mennesker, især også fordi hifi ofte kan dreje sig om mange penge.)
Så man kan jo ligeså godt bruge paypal til overførslen så er begge parter sikre.
|
Til top |
|
|