| Forfatter |
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 16 April 2007 kl. 10:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har 2 computere i huset, som jeg bruger lige meget til at kigge på eks. hifi4all på. I den forbindelse synes det er ret irriterende at man skal logge ind på siden, hver gang man skal holde øje med en tråd. Andre hjemmesider giver mulighed for at den kan huske en fra gang til gang, også fra flere computere af. Jeg ved emnet har været diskuteret for nogle år siden, men håber måske at der er kommet nye muligheder for at ændre det?
|
| Til top |
|
| |
Batemandk Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 990
|
| Sendt: 16 April 2007 kl. 10:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
.. Jeg bruger også 2 forskellige kompetere, men jeg syntes da det går fint med auto login.. Kan det skyldes, at den ene pc står i hjemmet og den anden på min arbejdsplads? Hvor dine står i samme hus med samme netudbyder med dertilhørende DNS / IP osv..?
Mvh Tim __________________ Noget vellydende :p
Anything in parenthesis can (not) be ignored.
Stuen
|
| Til top |
|
| |
RogueAgent Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2359
|
| Sendt: 16 April 2007 kl. 10:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en stationær pc hjemme og en bærbar som jeg i sagens natur bruger "rundt omkring" - jeg oplever samme problem som Svend, dog ikke altid - men måske i 80% af tilfældende hvor jeg logger på fra den anden pc i forhold til sidste gang.
Jeg synes nu ikke det virker som om der er sammenhæng mellem om den bærbare er hjemme (og på samme router som den stationære) eller andre steder.
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

|
| Sendt: 18 April 2007 kl. 11:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nåmen jeg er stadig enig med trådstarteren
Er der evt. nogen fra redaktionen der har en kommentar?
|
| Til top |
|
| |
Cyber-Frog Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 18 April 2007 kl. 11:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ogaå 2 computere, og logger jeg ind på den ene så funker autologin ikke på den anden før jeg har logget ind manuelt en gang og visa versa. Det er dog ikke noget der generer mig det vilde, der har vist været en tråd om det for noget tid siden.
__________________ M.v.H Cyber-Frog
Mit Setup
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 18 April 2007 kl. 11:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg logger på fra både min egen PC og min arbejdscomputer, og hver gang jeg har logget på den ene "smutter" login på den anden, så jeg oplever det samme problem.
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 18 April 2007 kl. 14:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tidligere (efterhånden ved at være 3 år siden) var det ikke noget problem at have et login gemt på flere maskiner, men da man efterfølgende opdagede et
alvorligt sikkerhedshul i daværende version af forum, som følge af multilogin , valgte konstruktøren af forummet at lukke denne adgang. Vi opgraderede naturligvis forummet for højere sikkerhed! Jeg har fuld forståelse for problemstillingen, som jeg jo selv er "ramt" af, men det kan ikke p.t. gøres anderledes. Omvendt tager det ikke mange øjeblikke at logge ind påny  Beklager de gener at dette måtte medføre.
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

|
| Sendt: 18 April 2007 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
Beklager de gener at dette måtte medføre. |
|
|
Jeg er sikker på at der er MANGE der er berørte af problemet, men som ikke kan orke at logge ind igen og skrive et indlæg om det

Men på vejne af de (sikkert uendelig) mange andre, takker jeg for svaret!
|
| Til top |
|
| |