Bruger siden: 26 September 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 771
Sendt: 27 August 2006 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
Jeg skal have skiftet det der l*** der følger med min Sony Ericsson K750i
Krav: Det skal være "plugs" eller "earbuds" Prisniveau under 500 kr og helst under 400 kr. De skal kunne hænge rundt på halsen, altså en form for bærerem.
Indtil videre har jeg kigget på følgende modeller:
Ved ellers ikke hvilke mærker jeg skal kigge på... Forslag modtages gerne. Jeg er dog rimeligt "hooked" på de to Sennheiser og måden de er opbygget på...
Den primære brug er at høre radio, når jeg cykler på arbejde, men også mp3.
Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
Sendt: 27 August 2006 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
jeg har den første model af sony'erne og hvis man er til basholdigt musik er den klart at foretrække! men de der gummi dutter ryger nemt af hvis man hiver telefonerne for hurtigt/voldsomt ud (fordi de sidder så godt fast hvilket jeg synes er rigtig rart)...
Bruger siden: 26 September 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 771
Sendt: 27 August 2006 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
mathias 2 skrev:
jeg har den første model af sony'erne og hvis man er til basholdigt musik er den klart at foretrække! men de der gummi dutter ryger nemt af hvis man hiver telefonerne for hurtigt/voldsomt ud (fordi de sidder så godt fast hvilket jeg synes er rigtig rart)...
Har sony'en en "slynge" der hænger rundt om halsen?
Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
Sendt: 28 August 2006 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
nej du kan desværre ikke hænge den rundt om halsen i en "slynge", men de sidder så godt fast, i ørene, at de alligevel ikke ryger ud selvom du fx løber.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum