| Forfatter |
|
Phat Simon Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 383
|
| Sendt: 30 Januar 2004 kl. 12:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg sidder pt. på arbejde og overvejer at gi et bud på en "oldsag" af en tuner som står ubrugt i kopi/printer-rummet. Det drejer sig om en Yamaha T-85 - er der nogen som har nogen som helst anelse om hvad denne tuner kan præstere? Og vil den kunne snige sig ind under kategorien "seriøst udstyr"? Den ser sådan ud.
Og hvis der evt. var nogen der kunne gi et kvalificeret bud på hva sådan en kunne være værd ville jeg sætte pris på det - har selv tjekket et par sider på nettet, og der er et par brugeranmeldelser. De gir alle ca. 4-5 ud af 5 - og alle har givet i retningen af $200-$350 for den - brugt. Har tænkt mig at byde i samme boldgade - 200-350 - bare i DKK - chefen har ikke nogen anelse om hva den kan, og hva den er værd - den har været her længere end han - det har jeg osse - desuden mener han B&O er gud 
På forhånd tak. __________________ The freaks come out at 9 - and its
20 to 10
|
| Til top |
|
| |
brorlille Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 319
|
| Sendt: 30 Januar 2004 kl. 12:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej phat
jeg kender desværre ikke netop den tuner, men kender en del af yamaha's gl. tunere og det er altså kvalitet i den bedste 1/10 del af alle.
ville ønske det var min (fy fy misundelse er en grim ting!)
her kan du læse lidt om den http://www.fmtunerinfo.com/yamaha.html
mvh krydsmads
|
| Til top |
|
| |
dytti Forum Bruger

Bruger siden: 10 November 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 495
|
| Sendt: 30 Januar 2004 kl. 12:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv været den lykkelige ejer af en T85, og der er ikke meget andet at sige end: Den spiller sgu godt! Neutral ren lyd.
Hvis din chef vil sælge for 350 kr. så slå til. Den er meget mere værd.
Ja chef - Jeg ville helst ha' haft B&O, men jeg har ikke råd til andet end den gamle yamaha i kopirummet. Hvad siger du til 250 kr. ?? (og lad være med at sige sandheden - men Yamaha er bedre end B&O) __________________ Må vellyden dale over jer
|
| Til top |
|
| |
Phat Simon Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Januar 2004 kl. 12:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Overvejer lidt at tilbyde 2-3 arbejdstimer - han sparer min løn for de timer - og jeg skal ikke betale skat af de penge jeg indirekte gir for Yamaha'en. __________________ The freaks come out at 9 - and its
20 to 10
|
| Til top |
|
| |
dytti Forum Bruger

Bruger siden: 10 November 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 495
|
| Sendt: 30 Januar 2004 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
God ide - Hvis han vil ha' 4 timer, snupper jeg dem gerne (sidder og bliver lidt misundelig selv om jeg har en nyere Yamaha tuner)  ) __________________ Må vellyden dale over jer
|
| Til top |
|
| |
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 30 Januar 2004 kl. 13:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yamaha´s dyrere tunere er effektive og har en dejlig åben klang med masser af detaljer, men mangler lidt i bunden i forhold til engelske tunere som Arcam, Cyrus og Quad. Alt under 500kr er et fund, spring på!!!
Gud er i alt, også i B&O!!!
|
| Til top |
|
| |
Phat Simon Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Januar 2004 kl. 13:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øv altså  - han ville ikke af med den - havde planer om at bruge den i vores showroom - så må jeg jo benytte mig af en af verdens ældste metoder mht. til alternativer til at købe  __________________ The freaks come out at 9 - and its
20 to 10
|
| Til top |
|
| |
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 30 Januar 2004 kl. 13:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Selvfølgelig vil han af med den, han ved det bare ikke endnu!!!
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 30 Januar 2004 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Phat Simon skrev:
Øv altså - han ville ikke af med den - havde planer om at bruge den i vores showroom - så må jeg jo benytte mig af en af verdens ældste metoder mht. til alternativer til at købe  |
|
|
Vil du være mandlig prostitueret for en tuner????
Der må være andre løsninger...
|
| Til top |
|
| |
Phat Simon Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Januar 2004 kl. 14:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
Phat Simon skrev:
Øv altså - han ville ikke af med den - havde planer om at bruge den i vores showroom - så må jeg jo benytte mig af en af verdens ældste metoder mht. til alternativer til at købe  |
|
|
Vil du være mandlig prostitueret for en tuner????
Der må være andre løsninger...
|
|
|
Jeg havde nu tænkt mig at stjæle den - men tak for dit input - nu har jeg da et alternativ til det.  __________________ The freaks come out at 9 - and its
20 to 10
|
| Til top |
|
| |