| Forfatter |
|
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
| Sendt: 21 Januar 2005 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ny Bertram POWER forstærker igen.
Havde lige fornøjelsen at høre de nye forstærkere fra Bertram Audio Beast og Ghost modellerne.
Samtidig er der kommet ny hjemmeside - på tide.
www.audiokabel.dk
Den almindelige Beast forstærker, baseret på 1000 ASP modulerne spiller som bekendt rigtig flot - som ICEpower nu gør.
Men det var nærmest ubeskriveligt at opleve den kontrol, ro og power der var på sådan et par af de nyudviklede Ghost trin, det var god nok i en klasse helt for sig selv - det var ICEpower på en helt ny og overbevisende måde. Jeg må sige, jeg har aldrig før hør så flot ICEpower, det ville nok være mere rigtigt at sig, jeg har heller aldrig hørt nogle andre forstærkere spille så overbevisende.
Fandens også, nu kan man købe nye forstærkere igen, det stopper jo aldrig.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
sprinter Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger.
Bruger siden: 27 December 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 85
|
| Sendt: 21 Januar 2005 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 22 Januar 2005 kl. 02:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror det er på tide at du fortæller hvad du har med Bertram at gøre - dine indlæg lugter langt væk af reklame for dem, og det er som bekendt ikke tilladt i forummet!
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Jesper Andersen Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 957
|
| Sendt: 22 Januar 2005 kl. 11:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ærlig talt; hvis dette sites moderatorer ikke snart finder ud af hr Toftdahls tilhørsforhold til Bertram, så er I squ' mere blå-øjet end tilladt........med al respekt iøvrigt til Jer ( - moderatorene...)
- Nu har denne intensive skamrosning af Bertram fra Toftdahl kørt i over en måned...........Jeg vil vædde ti stegte sild på at Bertram = Toftdahl...og med tanke på hvor emsige man var med at smide Peter /AR ud af sitet, må man sige at Toftdahl har fået meget lang snor...FOR lang.
Kan sagtens "tåle" at læse Toftdahls holdninger....jeg vil bare have at man toner rent flag ( - tilhørsforhold)
mvh
jesper/Oldhifinut
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 22 Januar 2005 kl. 11:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes desværre også at dette har stået på alt for længe, og det hører ikke hjemme i et forum som dette, der ellers kan være stolte af at have en mængde meget objektive og deltagende branchemedlemmer blandt de ivrige brugere.
Men så skal man også tone rent flag. __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 22 Januar 2005 kl. 11:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg hører så til dem der tror på Toftdals uafhængighed. Hvis man har fulgt med i debatten, vil man se at han også har skrevet positivt om andre mærker end lige Bertram. Det betyder dog ikke at jeg er blind for propagandaen. Det der forstyrrer folk er hans lidt frelste, enfoldige stil, der ikke virker særlig objektiv. Sådan er folk jo så forskellige.
|
| Til top |
|
| |
Bond Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 619
|
| Sendt: 22 Januar 2005 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
| Jeg tror det er på tide at du fortæller hvad du har med Bertram at gøre - dine indlæg lugter langt væk af reklame for dem, og det er som bekendt ikke tilladt i forummet! |
|
|
Hvad nu hvis man bare er meget entusiastisk med et´enkelt produkt ? ......så er det da svært at komme af med sin begejstring ,glæde og erfaring , uden at "reklamere" ?
Mange andre brugere herinde hiver jo også "et´ bestemt" produkt-navn frem ved enhver given lejlighed ,og sådan vil det være i en åben debat !
......Kommer i øvrigt til at tænke på en anden herre ( J.B.) som "reklamerede" frit i en "Linn strøm" uden ,mig bekendt , at være andet end (meget!) entusiastisk 
Bond  __________________ Haves : Bond-babe.....
Ønskes: Flere..!!
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Januar 2005 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej i forum.
Jeg beklager meget at jeg snorkede, da jeg lagde det ind i forum første gang. Ved et sort uheld fik jeg det placeret i en tråd under selvbyg. Derfor tillod jeg mig at placere mine oplysninger i den rigtige tråd. Der var ingen hensigter eller reklamemæssige relationer i dette.
Jeg er glad for at andre kan se at jeg er positiv over for andre produkter her i forum, for det er jo sandheden. Jeg bruger meget tid og penge på det og tester mange forskellige ting. Mit hjerte er jo hos ICEpower og LCs produkter, for jeg mener det er to steder man får meget for pengene. Mine erfaringer med begge produkter er mange og det er spændende at deltage i debatten.Selv om mit hjerte er hos de to nævnte fabrikater, udelukker jeg jo ikke at omtale andre positivt og glæden ved deres eksistens, og i mange tilfælde også dere sformåen på den lydmæssige scene. Man skal ikke glemme alle de andre, bare fordi vi er lidt overgearede med nogle nye for tiden.
At så den pågældende producent - i mine og mange andres øjne er utrolig seriøs og har en behagelig forretningsmæssig fremtoning, så mener jeg ikke der e rnoget galt i at gøre opmærksom på nye tiltag.
Det er nøjagtigt det der sker i stort set alle indlæg - der bringes links og navne samt erfaring med produkterne. Jeg bruge rmeget tid og tester meget, derfor er jeg måske lidt mere synlig - og ønsker kun at være behagelig og objektiv over for folk, det være sig alle mærker og fabrikanter som gør det samme over for os som forbrugere.
På en eller anden måde spiller de fleste ting jo meget godt - måske bare ikke lige i vores sammensætning og setup og måske er der det prismæssige niveau at tage hensyn til. Derfor er det en fordel at have testet og prøvet utroligt mange ting, så får man lidt mere overblik og forståelse for tingene når noget går galt og ikke lyder efter det forventede - og jeg ved jo også at i andre prøver meget forskelligt, mit legeniveau ligger nok lidt højere i antal og omfang, derfor er jeg nok lidt mere synlig.
Jeg har kun ros til overs for jer alle i forum og det gælder også alle de producenetr der bakker op om os hver eneste dag, for det er jo det de gør med deres engagement og udvikling. At så de lever af det - jamen vi andre lever jo også af et eller andet.
Så glem alt om at jeg har særlige interesser i den ene eller den anden, jeg roser meget bredt mange forskellige personer og forhandleresom jeg har haft gode erfaringer og oplevelser med - ganske som de fleste af jer der ude på tråden i vores fantastiske forum.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
Schnumpfel Forum Bruger

Bruger siden: 12 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 66
|
| Sendt: 22 Januar 2005 kl. 15:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toftdahl skrev:
|
så får man lidt mere overblik og forståelse for tingene når noget går galt og ikke lyder efter det forventede
|
|
|
Hvem siger at der går noget galt, bare fordi det ikke lyder som det man forventer Det kan jo ligeså vel være ens egen indgang til lyden der er gal  __________________ Don't fight it, embrace it!
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Januar 2005 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Schumpfel.
Jamen jeg er helt enig med dig - og det er vel også i den retning jeg skriver, men hvis man tester meget og sammen med mange, så er der vel en form for forståelse og opfattelse af god lyd eller lige der i omegnen.
Med venlig lyd
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |