| Sendt: 22 Marts 2006 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv at bytte rundt mellem forforstærker og effekt. Forstået på den
måde at forforstærkerens højre kanal sættes til effektforstærkerens
venstre og omvendt.
Hvis problemet er i samme kanal på effekten, er den den der er problemet ellers er det forforstærkeren.
Som Jokerman siger, så er et potmeter en oplagt mulighed, men det kan
være så meget andet. Er det effekten kan det være alt fra banale løse
forbindelser til slidt relæ og transistorer der praktisk talt er stået
af (har været ude for den oplevelse med præcis den opførsel, hvor det
var udgangstransistorerne der var problemet).
Så start med at finde ud af hvor problemet er; for-, effekt- eller
kabler. Er det et apparat bør du nok få en der kan lidt elektronik til
at kigge på dem. Kabler... Ja, så skal de skiftes.
__________________ (\_/) Mvh Morten
(O.o) Se mit HiFi & Snurre her! (ej opdateret)
(> < ) PPAv2 - DIY bøf-forst.
|