| Sendt: 13 August 2006 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
En af de få B&O produkter jeg synes er pænt er beogram 1203 - den med få sort gummi dutter på pladetalerkenen og en meget enkel alu tone-arm - til venstre sidder der vist en rund funktionsknap ikke meget andet Spørgsmålet er om en sådan gammel sag med begrænset tilgang til pickupper med mere og uden at lægge en fed gummimåtte på etc. kan komme til at spille godt eller om gummidupperne og tonearmen forhindre dette Jeg havde tænkt mig ved lejlighed at finde et meget flot eks og et hærget eks at øve mig på hvis der er noget at hente jeg har set folk der har forbedret pickupper - folk der har puttet nye ledninger i tonearme - nye motorer og lejer m.m. - knappen til venstre kunne godt forenkles den skal kun spille 33 - pladetalerkenen kunne gøres tungere - indefra - men looket med dupperne skal bevares ligesom pickup og tonearm udenpå skal se ens ud. Selve kabinettet er jo bare en kasse men det kunne jo fores med noget tung eller hvad ved jeg kan det overhovedet betale sig eller vil den trods alle anstrengelse lyde småskidt når overfladen på pladetalerkenen og tonearmens ydre skal bevares input tiljubles  __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|