| Sendt: 17 Juni 2004 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg sidder og roder lidt med XPe, for at se om det e rnoget ejg vil bruge til min HTPC. Jeg ved godt at denne tråd måske er lidt off-topic, men jeg tror, at hvis der er nogle der kan svare på min spørgsmål, så er der andre der har mod på at prøve med det.
Nu har jeg fået configureret myHTPC som jeg gerne vil have at den skal kører på min XPe, men hvordan for jeg gjort sådan at selve configurationen og hele progemmet, kommer med i et embbed image? Man skal jo også have reg filer med osv.
Hvordan for jeg lavet den sådan at man ikke kan installere noget på den, men godt kan evt. rippe en film (etc.) og ligge den/dem på en hdd?
Hvordan kan man add billeder til myHTPC, hvis man for configureret sin XPe til at man ikke kan ligge noget ind?
Når jeg tænker på at man ikke skal kunne ligge noget ind, tænker jeg specefikt på: *.exe filer etc.
Håber der er nogen her inde der kan hjælpe, ellers ligge jeg tråden over på eksperten, og smider et link her, sådan der er mulighed for at følge lidt med. __________________ Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
|