Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 21:57   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: Nybegynder med HTPC (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
hifigeek
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 10 August 2004 kl. 18:18 | IP-adresse registreret  

Jeg er nybegynder indenfor HTPC, så bær over med mig Jeg vil gerne udnytte min computer som HTPC i forbindelse med at jeg skal have en Projektor.. Der er Dvi udgang på graffikkortet, og jeg har programmet Windvd som dvdafspiller på pc'en.. Men jeg ønsker at udnytte projektorens opløsning som er 1280 * 720... Skal jeg så bare sætte opløsningen på pc'en til 1280 * 720, eller hvordan skal det gøres??

I må gerne skrive en slags guide til det

Til top Vis hifigeek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifigeek

Munse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 10 August 2004 kl. 19:18 | IP-adresse registreret  

Hejsa, det nemmeste ville været at downloade programmet Powerstrip http://entechtaiwan.net/util/ps.shtm Når du så har installeret programmet får du et lille ikon nede ved uret. Den højreklikker du på og vælger "Display Profiles" Der vil du så få en masse forskellige opløsninger at vælge imellem bl.a 1280x720    Held og lykke...
Til top Vis Munse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Munse

C K N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 September 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 10 August 2004 kl. 20:46 | IP-adresse registreret  

Du kan også i windows driverdatabasen vælge en skærm der understøtter den givne opløsning. Jeg har fx. valgt Samsung SyncMaster 240T(digital) Det virker fint.

hifigeek
Forum Bruger
Forum Bruger