| Sendt: 02 Marts 2005 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Jeg synes jeg har ledt rundt på nettet efter et kabinet til min
kommende HTPC, men kan ikke finde et der matcher mine krav :|
Kravene er at det skal understøtte et ATX bundkort og være maks 12,5cm højt.
Problemet i min søgen er højden på kabinettet.
Kabinettet skal være til at betale for (hermed mener jeg ikke noget til omkring en tusse som maks).
Kender I et kabinet som I kan anbefale mig ?
__________________ Min hjemmebio
XboxFlash.dk
|