Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 09:33   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: DVD vs gammel PC??? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Double M
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 September 2006
Lokalitet: Sverige
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 26 September 2006 kl. 12:31 | IP-adresse registreret  

Min situation er denne:
Jeg har en imacG5 uden dvi/hdmi udgang(som jeg oprindeligt havde tænkt mig at spille dvd fra), en Infocus IN76 projektor med dvi/hdmi. NAD
for/effekt forstærker, et MAudio Audiophile usb eksternt lydkort. Da jeg gerne vil afspille dvd fra en source med dvi/hdmi er jeg nu på udkig efter
et alternativ til min imacG5.

Mine 3 alternativer:

1: Køb af dvd afspiller, eks. denon dvd1730 til 1600,- eller nad T515 til 2500,-
2: Opgradere min gamle pc 733mhz, 256 mb ram, audiophile lydkortet og dvd drev med et nyt grafikkort m. dvi/hdmi udgang.
3: Køb af evt nyere/størrere pc/mini mac 1.66GHz Intel Core Duo processor

Ville være meget taknemmelig for hvad der ville være det bedste bud i forhold til billed og lydkvalitet.
Evt. hvilket grafikkort som ville være godt og hvis nyere pc/mini mac, hvilken pc/bund+grafikkort ville være god.

På forhånd mange tak og en god dag.

Morten M

Til top Vis Double M's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Double M
 
AkilleuZ
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 September 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1855
Sendt: 26 September 2006 kl. 15:13 | IP-adresse registreret  

Jeg ville helt klart købe en Mac mine. Hvis jeg ikke i forvejen havde en HTPC (dog en AMD 64, hjemmebygget) Så ville jeg gå efter en af de nya mac minier. Tag evt. et kig tråden her på siden, det er den som har fået mig overbevist om at det er en godmaskine

__________________
Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
Til top Vis AkilleuZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AkilleuZ
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes