| Sendt: 05 September 2007 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Efter lang tid søgen, og læsning på nettet er jeg kommet frem til en masse forskelligt, men jeg er bare sådan i tvivl om det er godt nok, eller hvilket setup der er bedst? Jeg ved godt der er mange tråde omkring emnet, men synes altså jeg brug for lidt hjælp og kan ikke rigtig finde noget her på siden, som passer helt med mine krav. Jeg er nu kommet frem til disse 3 setups, men ved ærligtalt ikke hvad der er bedst til mit behov. Mine krav er: - Afspille *.mkv - Både 720P og 1080P (Flydende)
- Afspille HD/BR (Dette burde være i orden med mit GFX kort HD 2400Pro)
- SPDIF ud, og så lade min reciver lave alt dekodning
- Så lavt strømforbrug som muligt
1. SetupGigabyte GA-MA69GM-S2H Nanya 2 x 1 GB PC2 6400 Athlon X2 BE-2350 2.1 GHz 2. SetupABIT Fatal1ty F-I90HDNanya 2 x 1 GB PC2 6400 Pentium Dual Core E2180 2 GHz 3. SetupGigabyte GA-G33M-DS2RNanya 2 x 1 GB PC2 6400 Pentium Dual Core E2180 2 GHz Alle 3 setups vil have installeret et HD 2400Pro, og der frontend bliver Vista. Jeg bliver vel nød til at overclocke CPU´en hvis jeg skal have mulighed for at afspille *.mkv flydende, ind til der kommer HW-Acceleration fra evt. CoreAVC eller PowerDVD7 understøtter *.mkv?
__________________ Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
|