| Sendt: 18 Juli 2007 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter at have flyttet fra en ældre hjørnereol til et VM Acoustics rack synes jeg det var tid til at få taget et par billeder af anlægget.  Systemet består af følgende Sony FA3ES Marantz CD6000 B&W CDM 7 Supra 2.5 kvadrat højtalerkabel Taralabs Spectrum 3A signal Højtalerne har jeg haft fra ny af imens at CD, forstærker og signalkabel er købt brugt inden for de seneste 3 måneder. Efter en del fiflen efter det rigtige signalkabel ramte jeg en dejlig åben og varm lyd. Det var tidligere ret svært, da B&W'erne tidligere har været meget hårde i diskanten med et andet setup. CD text er en dejlig ting, men der er sørme ikke mange cd'er der har det  En halv meter signalkabel er alt rigeligt  Jo der er skam også en højtaler til den højre kanal. På billedet ses også mit gode gamle B&O LX5500 fjernsyn.  Mine Audioquest spikes er fornyligt blevet skiftet ud med kork bordskånere. Jeg har svært ved at sætte fingeren på det, men jeg synes generelt det hjalp på stereoperspektivet og mit ~100hz problem.
__________________ Sony FA3ES, Marantz CD6000, B&W CDM7, Supra 2.5 (højtalerkabel), Taralabs Spectrum 3A (signalkabel)
|