Sendt: 20 November 2007 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som det kan ses i denne tråd har jeg p.t. ikke nogen hjemmebiograf. Mens arbejdet står på, måtte jeg selvfølgelig gøre en indsats på andre fronter, for at tilfredsstille min indre hifi-djævel. Det blev så ved køb et brugt sæt Canton Vento 802.  Har een gang lyttet til dem på en messe, og erindrede dem som et par habile fætre. Jeg lå i sengen, så det blev konen der måtte hente dem hjem.  Blev i øvrigt købt af een her fra sitet. Prisen var fordelagtig - de er ½ år gamle, næsten fejlfrie (et par enkelte meget små skønhedspletter) og nyprisen er 13.400,- inkl standere. De har så absolut givet et løft, og jeg er allerede igang med at gennemlytte favoritskiverne igen. De er sat efter efter en Arcam A85 og en Arcam CD72. Bær over med GULVET, kabelrodet og indretningen i øvrigt - vi bor i bygge- og flytterod.  På ligefod med kælderetagen, skal stueetagen også have en tur - bl.a. skal der væg-til-væg-tæppe og akustikloft i (sofa)stuen . Glæder mig til den upgrade, for lige nu bimler og bumler det lige meget nok (for at bruge Lyngdorfs formulering  ).     /Bellini __________________ Work in progress...
|