Bruger siden: 01 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 45
Sendt: 17 Juni 2006 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
C K N
jeg har købt det hele på avconnection. jeg gad bare ikke gi på den anden side af 100kr pr stik og slet ikke 250kr for et kabel jeg skal brug 4stk af. jeg fik ideen med at bruge LAN kabel fra en artikel herinde http://www.hifi4all.dk/content/templates/artikler.asp?articl eid=131&zoneid=2. der er de godt nok ht kabler. men de må da stadig kunne bruges
Bruger siden: 04 Juli 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 670
Sendt: 17 Juni 2006 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
Hvis ikke der er skærm i det LAN-kabel, du har købt, risikerer du at få brum på din ledning. Det er ikke sikkert, de snoninger leder ligger i i kablet giver den fornødne skærmning. Men prøv. Er der (for meget) brum, kan du altid skille kablet ad, og regulært flette det, hvilket nok giver en bedre "skærm"-effekt.
Bruger siden: 01 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 45
Sendt: 17 Juni 2006 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
det er det skam. der er flettet kobbertråds skærm omkring den. så det skulle ikke være noget problem. men der er et andet problem, min lodekolpe er noget billigt skidt og gik i stykker mens jeg brugte den
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum