Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 674
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
Hej. Jeg må efterhånden sande, at min aldrende DVD-afspiller er ved at være træt, og at dens pensionstid er nær, så jeg skal have mig en nu afspiller! Men hvilken? Nogen der kan anbefale nogen? MPEG4/DivX er et must, men det er også eneste krav... og så må den gerne være sort (dog ikke et krav)
Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 674
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
Smertegrænsen er 1500 kr. Forlanger ikke så meget af den. Jeg ønsker bare den skal kunne DivX eller lign. da familiens optagelser er komprimeret i forskellige formater. Ofte DivX/MPEG 4.
Se setuppet i min sig...
EDIT: En skønne dag bliver forstærker og CD væsentligt opgraderet. Måske noget H/K (ligesom min tuner er H/K), Marantz eller noget, men mine JAMOer mm. er here to stay... Er meget glad for dem og den lyd de leverer.
Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 412
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
Jeg er meget begejstret for min Yamakawa. Så den vil jeg da gerne anbefale. Den kan tage mpeg4/divx, og har dvi udgang. De nye modeller skulle efter sigende være endnu bedre.
__________________ ---> Lige børn leger bedst..
Mit Stereo Setup
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum