| Forfatter |
|
HIFI4ALL Lukket konto

Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1301
|
| Sendt: 17 September 2006 kl. 23:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 17 September 2006 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er rigtig lækker! Men desvære lidt meget dyr med Roomperfect
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
JRGW Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1303
|
| Sendt: 18 September 2006 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja, selve udtrykket roomperfekt er måske lidt overdrevet man forsøger vel at rette/kompensere for nogle uheldige ting, sikkert en forbedring udtrykket roomimprovment er måske bedre.
Den der med den ikke gør noget ved lyden hvad med filtret i udgangen gør et filter ikke noget???
Spændende at følge med i demo i den nærmeste fremtid. __________________ Hilsen JRGW
Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 18 September 2006 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
JRGW skrev:
|
Tja, selve udtrykket roomperfekt er måske lidt overdrevet man forsøger vel at rette/kompensere for nogle uheldige ting, sikkert en forbedring udtrykket roomimprovment er måske bedre.
Den der med den ikke gør noget ved lyden hvad med filtret i udgangen gør et filter ikke noget???
Spændende at følge med i demo i den nærmeste fremtid.
|
|
|
Det skal siges at jeg ikke har prøvet apperatet, men hvis det kan kompencerer for de "uheldige" ting som man har i ens hjem og bedre akustikken, så lyder det genialt. Dog synes jeg at det er ærgerligt at den er lavet som en reel forstærker, i stedet for som et apperat som man måske kunne sætte til sin egen forstærker og videre til ht. Dét ville være genialt!
|
| Til top |
|
| |
Olsen Forum Bruger

Bruger siden: 21 Februar 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 884
|
| Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
|
Det skal siges at jeg ikke har prøvet apperatet, men hvis det kan kompencerer for de "uheldige" ting som man har i ens hjem og bedre akustikken, så lyder det genialt. Dog synes jeg at det er ærgerligt at den er lavet som en reel forstærker, i stedet for som et apperat som man måske kunne sætte til sin egen forstærker og videre til ht. Dét ville være genialt!
|
|
|
Er helt enig I, at det kunne være kanon med en ren kontrolenhed uden indbygget forstærker!
Hvad er i øvrigt mulighederne for at smide mere effekt i ryggen af 2200'eren, hvis man ønsker at bruge den i surround kombination? __________________ Venlig hilsen
Olsen
|
| Til top |
|
| |
jacob steen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Februar 2007 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 164
|
| Sendt: 28 September 2007 kl. 23:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
NAD4ALL Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 16
|
| Sendt: 30 September 2007 kl. 10:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er Lyngdorff ikke faldet en del i pris her på det sidste ?
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 30 September 2007 kl. 11:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Næh?
|
| Til top |
|
| |
Kasper, TC Branchemedlem

Tapeconnection
Bruger siden: 27 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 264
|
| Sendt: 30 September 2007 kl. 12:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
|
|
|
|
Nu er jeg jo ikke lige hvad man kan kalde upartisk, men alligevel vil jge anbefale dig at prøve den førend du lovpriser den... Jeg var personligt meget overrasket over virkningen af Roomperfect. Jeg ville personligt bruge den uden denne funktion slået til... Jeg er ikke vant til at lytte til musik i lyddøde rum uden efterklang, og det er den oplevelse man får med Roomperfect slået til. Men sjovt at prøve helt bestemt.
|
| Til top |
|
| |