Forfatter |
|
HIFI4ALL Lukket konto

Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1301
|
Sendt: 05 November 2008 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Frede1977 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1916
|
Sendt: 05 November 2008 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Top fed skærm. Det er jo ren B&O (x10).
|
Til top |
|
|
butkus Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 172
|
Sendt: 05 November 2008 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja hvis man er vild med plastic og et fjernsyn der ligner alle de andre på markedet.. Så er det bestemt 10x federe end et B&O
__________________ Mit udstyr: Beovision 9 | Beovision 5 | Beolab 5 | Beosound 9000
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
Sendt: 05 November 2008 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
butkus skrev:
Ja hvis man er vild med plastic og et fjernsyn der ligner alle de andre på markedet.. Så er det bestemt 10x federe end et B&O |
|
|
Så så Mr. B&O...ikke så mavesur nu, vel? __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
Til top |
|
|
Frede1977 Forum Bruger

|
Sendt: 05 November 2008 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
butkus skrev:
Ja hvis man er vild med plastic og et fjernsyn der ligner alle de andre på markedet.. Så er det bestemt
10x federe end et B&O |
|
|
Har måske lidt svært ved at se hvordan det ligner alle fjernsyn på markedet. Det er innovativt og diskret. Helt sikkert
fremtiden inden for TV.
B&O har desværre endnu ikke indset at pointen med en fladskærm er at den ikke dominerer rummet... men lur mig om de
ikke meget snart vender kajakken.
|
Til top |
|
|
butkus Forum Bruger

|
Sendt: 05 November 2008 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
butkus skrev:
Ja hvis man er vild med plastic og et fjernsyn der ligner alle de andre på markedet.. Så er det bestemt 10x federe end et B&O |
|
|
Så så Mr. B&O...ikke så mavesur nu, vel?
|
|
|
Haha undskyld men det var nu ment med et glimt i øjet.. Nu er smag jo et vidt begreb, men jeg kan altså ikke se det specielle ved lige netop det fjernsyn.. For mit vedkommende er godt/fantastisk design når man smiler lidt hver gang man kigger på sit fjernsyn.. __________________ Mit udstyr: Beovision 9 | Beovision 5 | Beolab 5 | Beosound 9000
|
Til top |
|
|
butkus Forum Bruger

|
Sendt: 05 November 2008 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frede1977 skrev:
butkus skrev:
|
|
Har måske lidt svært ved at se hvordan det ligner alle fjernsyn på markedet. Det er innovativt og diskret. Helt sikkert fremtiden inden for TV.
B&O har desværre endnu ikke indset at pointen med en fladskærm er at den ikke dominerer rummet... men lur mig om de ikke meget snart vender kajakken. |
|
|
Nu er det jo som sagt en smagssag og design er meget individuelt, men jeg synes bestemt at det er fedt at mit beovision 9 dominerer hele min stue.. Og jeg tænker seriøst flere gange om dagen når jeg går forbi det, at det er mega flot og lækkert.. Lidt perverst ved det godt, men __________________ Mit udstyr: Beovision 9 | Beovision 5 | Beolab 5 | Beosound 9000
|
Til top |
|
|
Hermann. Forum Bruger

Bruger siden: 18 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2159
|
Sendt: 05 November 2008 kl. 20:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
butkus skrev:
AM-E skrev:
butkus skrev:
|
|
|
|
|
Haha undskyld men det var nu ment med et glimt i øjet.. Nu er smag jo et vidt begreb, men jeg kan altså ikke se det specielle ved lige netop det fjernsyn.. For mit vedkommende er godt/fantastisk design når man smiler lidt hver gang man kigger på sit fjernsyn..
|
|
|
Jeg synes B & O skal være stolte af sammenligningen. De har aldrig produceret en skærm med tilnærmelsesvis så godt design til en pris der bare ligner. !!! Så sammenligningen falder helt ud til Sonys fordel. B&O's design af fladskærme er når prisen tages i betragtning ringe, når prisen ikke tages i betragtningen er den godkendt men ikke mere. __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
Til top |
|
|
butkus Forum Bruger

|
Sendt: 05 November 2008 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
At påstå at det nævnte fjernsyn er 10x federe end et B6O, svarer til at man synes en skoda er federe end en ferrari
__________________ Mit udstyr: Beovision 9 | Beovision 5 | Beolab 5 | Beosound 9000
|
Til top |
|
|
Frede1977 Forum Bruger

|
Sendt: 05 November 2008 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
butkus skrev:
At påstå at det nævnte fjernsyn er 10x federe end et B6O, svarer til at man synes en skoda er federe end
en ferrari |
|
|
Hvad har Sony gjort, siden de skal sammenlignes med Skoda
Forøvrigt synes jeg at der er meget mere Rolls Royce over B&O. Gennemført og lækkert designet, men stort og upraktisk
|
Til top |
|
|
Hermann. Forum Bruger

|
Sendt: 05 November 2008 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
butkus skrev:
At påstå at det nævnte fjernsyn er 10x federe end et B6O, svarer til at man synes en skoda er federe end en ferrari |
|
|
???
Designet på sonys TV er bedre end B&O's selv til samme pris. Når B&O nu er i så stor krise skyldes det i overvejende grad at de ikke har udviklet deres TV, og har sparet på design omkostningerne til nye tv i passende størrelser. Når Beovision 8 kom på markedet i for lille størrelse og for sent i elendigt design er det ikke sært at ingen gider købe det. Jeg står for at skulle skifte billedrørs tvet ud, men selv hvis BogO sætter deres på tilbud køber jeg et NAD, en Sony eller Panasonic for det tror jeg er bedre. __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
Til top |
|
|
butkus Forum Bruger

|
Sendt: 05 November 2008 kl. 20:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hermann. skrev:
butkus skrev:
AM-E skrev:
[QUOTE=butkus]Ja hvis man er vild med plastic og et fjernsyn der ligner alle de andre på markedet.. Så er det bestemt 10x federe end et B&O |
|
|
|
|
|
Haha undskyld men det var nu ment med et glimt i øjet.. Nu er smag jo et vidt begreb, men jeg kan altså ikke se det specielle ved lige netop det fjernsyn.. For mit vedkommende er godt/fantastisk design når man smiler lidt hver gang man kigger på sit fjernsyn..
|
|
|
Jeg synes B & O skal være stolte af sammenligningen. De har aldrig produceret en skærm med tilnærmelsesvis så godt design til en pris der bare ligner. !!! Så sammenligningen falder helt ud til Sonys fordel. B&O's design af fladskærme er når prisen tages i betragtning ringe, når prisen ikke tages i betragtningen er den godkendt men ikke mere.
[/QUOTE)
Aaaargh, lad os nu lige spise brød til mester..En direkte sammenligning er lidt unfair da de kun lavet 2 fjernsyn i den prisklasse. Beovision 8 som er et plastic helved som det viste sony, og hvor designet er helt ude og skide. Det indrømmer jeg gerne.. Men deres beovision 6 er klasser flottere end det viste sony, og design i verdensklasse __________________ Mit udstyr: Beovision 9 | Beovision 5 | Beolab 5 | Beosound 9000
|
Til top |
|
|
Acorn Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 89
|
Sendt: 05 November 2008 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forstår ikke helt udsagnet om frihed for kabler. Den omtalte 'BRAVIA 1080 wireless teknologi' understøtter kun 1080i. Hvis man ønsker at skærmen skal køre 1080p, og det gør man vel i disse full hd og Blu-ray tider, slipper man da ikke for et hdmi kabel til skærmen også.
__________________ Hvert femte menneske på jorden er kineser. Så må der være en i min familie. Det kunne være mor? Eller far? Min søster Pernille? Eller måske min adoptivbror Ho Chau Chei? ...tror sgu det er Pernille.
|
Til top |
|
|
Hermann. Forum Bruger

|
Sendt: 05 November 2008 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
butkus skrev:
Hermann. skrev:
butkus skrev:
AM-E skrev:
[QUOTE=butkus]Ja hvis man er vild med plastic og et fjernsyn der ligner alle de andre på markedet.. Så er det bestemt 10x federe end et B&O |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeg synes B & O skal være stolte af sammenligningen. De har aldrig produceret en skærm med tilnærmelsesvis så godt design til en pris der bare ligner. !!! Så sammenligningen falder helt ud til Sonys fordel. B&O's design af fladskærme er når prisen tages i betragtning ringe, når prisen ikke tages i betragtningen er den godkendt men ikke mere.
[/QUOTE)
Aaaargh, lad os nu lige spise brød til mester..En direkte sammenligning er lidt unfair da de kun lavet 2 fjernsyn i den prisklasse. Beovision 8 som er et plastic helved som det viste sony, og hvor designet er helt ude og skide. Det indrømmer jeg gerne.. Men deres beovision 6 er klasser flottere end det viste sony, og design i verdensklasse
|
|
|
Jeg spiser brød til men jeg er ikke imponeret af B og Os TV. Jeg synes Beocenter 2 er smart og veldesignet, men det mener jeg ikke deres TV er . Når jeg skal have et nyt TV og hvis jeg fokuserede på designet skulle det være helt glat og have så lille en dybde fra væggen som muligt.
Jeg er ikke B&O fan og køber næppe nogensinde noget fra dem, men de har flotte produkter som for eksempel Beocenter 2. __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
Til top |
|
|
Ahania Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 632
|
Sendt: 05 November 2008 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acorn skrev:
Forstår ikke helt udsagnet om frihed for kabler. Den omtalte 'BRAVIA 1080 wireless teknologi' understøtter kun 1080i. Hvis man ønsker at skærmen skal køre 1080p, og det gør man vel i disse full hd og Blu-ray tider, slipper man da ikke for et hdmi kabel til skærmen også.
|
|
|
Og HDMI stikket har de så valgt at sætte på siden af TVét, så man ingen muligheder har for at skjule kablet. Flot! __________________ 70ér sound
Tannoy Gold/Tannoy ST 100. Micro-Seiki RX2000/Mørch DP-6/ ATOC9ML/II. Slim/X-can v3 PSU/DAC/buffer. Audio-Classic SE.
|
Til top |
|
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
Sendt: 05 November 2008 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ahania skrev:
Acorn skrev:
|
|
|
Og HDMI stikket har de så valgt at sætte på siden af TVét, så man ingen muligheder har for at skjule kablet. Flot!
|
|
|
Jamen det er sgu da genialt. Godt tænkt Sony. 
|
Til top |
|
|
lpm76 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 697
|
Sendt: 05 November 2008 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acorn skrev:
|
|
|
Jeg forstår heller ikke udsagnet, men af lidt andre årsager. Det største problemer er da vel, at det sikkert stadig skal have noget strøm eller hvad? Jeg har svært ved at få øje på friheden fra kabler.  Så kan det da godt være at man kan skjule strømkablet i en lækker alu-bakke, men der kunne man jo så alligevel have trukket de andre kabler også. __________________ Mvh
Lars P. Madsen
|
Til top |
|
|
Da_Saint Lukket konto

Kar:130309
Bruger siden: 19 Juli 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 614
|
Sendt: 05 November 2008 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Flot, Sony!  Giv os en halvfærdig løsning, med 1080i og strømkabel. Når man opfinder trådløs strøm, kan vi for alvor leve trådløst. Indtil da er der næsten ingen pointe i "trådløse" baghøjttalere og dette "vidunderlige" trådløse TV.
__________________ Mit beskedne setup:
Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
Sendt: 06 November 2008 kl. 23:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
butkus skrev:
|
|
|
|
|
Er du ikke også lidt utilfreds? Det er jo ikke AVI der står bag  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
Til top |
|
|