| Sendt: 16 Juni 2007 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Har en kammerart med omtalte højttalere i den lidt ældre cdm7 version. Og vi har prøvet med flere forskellige cdafspillere. Derunder min egen Denon 1450ar, og det bliver alt for lyst. Mens en HK gjorde det rigtigt godt. Og hans egen Marantz (et eller andet) gjorde det nogenlunde. Til netop de højttalere og den forstærker ville jeg kigge efter enten HK eller en marantz, eller andet som ikke er alt for lyst. På brugt markedet lige nu under 2k, ville jeg kigge nærmere på denne: MicroMega - Fordi jeg ikke kender den, men den ligger tæt på de 2k :) og den ser ud til at være placeret tæt på dig. Sony - Fordi jeg synes sony går godt i spænd med b&werne. desværre er den lidt langt væk.. tilgengæld er der råd til nye kabler.. Classic - fordi de får meget ros, og er tæt på hvor du bor. Cayin - Fordi de kvalitetsmæssigt skulle være fornuftige. Skal dog siges at jeg ikke har hørt en eneste af overstående på det setup. Men det er dem jeg ville kigge efter på KSB lige nu i den prisklasse. mvh Mikael
__________________ ---> Lige børn leger bedst..
Mit Stereo Setup
|