| Sendt: 28 Juli 2004 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa,
Nu er tiden ENDELIG kommet til at jeg kan få opgraderet mit gamle anlæg med noget mere seriøs HIFI.
Mit første skridt har jeg besluttet skal være et par gode front højttalere samt en seriøs surround reciever. (Jeg lytter både til musik samt ser film - så fordelingen er nok omtrænt 50/50 % ).
Jeg har altid haft et godt øje til NAD og har i mange år haft glæde af en af deres ÆLD gamle forstærkere , så hos dem vil jeg fortsætte.
Jeg har et bugdet det hedder omkring 15000 - 17000 kr., som jeg vil ofre på reciever plus front højttalere.
Har kigget lidt på NAD T753 samt et par evidence 470 fronte. Har ikke lyttet til det endnu, men vurderet mest ud fra passende pris samt design. At det rent praktisk passer sammen blir naturligvis det afgørende, men tænkte på lige at ville høre herinde inden. Er interesseret i at høre om netop denne reciever kan presse noget godt ud af omtalte front ?, samt om NAD T753 evt. kan opgraderes i ALLE kanaler hvis det skulle være nødvendigt senere ? Evt. relaterede erfaringer med omtalte produkter modtages også med et smil.
På forhånd tak
p.s. min stue er ca. 20 kvm
|