| Sendt: 17 December 2004 kl. 23:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej alle .
hvilken andre subwoofer kan spille lige så godt som Paradigm Servo-15
og i pris leje 4000-10000
jeg spørger fordi at jeg syntes at den lider kanon godt med den dybe bas
og så kan den både klare høj musik og film uden at komme bagefter
|