| Sendt: 16 Juli 2005 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, min musiksmag er gået hen og blevet lidt mere drengerøvs-brian-jeg-kan-spille-højerer-og-dybere-bas-end-al le-jer-andre agtig, og der må jeg indrømme mine JBL'er godt kunne bruge noget mere assistance i bunden. Men anlæget skal stadig spille "godt". Altså ikke noget med en stor grum CV woofer der buldrer løs henne fra hjørnet. Og så skal der jo også helst være 2 subwoofere når det skal bruges til stereo.
Så er det bare det kommer til at fylde så meget med 2 subwoofere og 2 gulvhøjtalere. Jeg har ikke ligefrem overvældene meget plads på min 16m^2.
...Så var det jo kom til at kigge på System Audio Talent. De er små, skal hænges på vægen, og ser rimelig neutral ud. Det ville hjælpe en del når jeg skal have kærsten konfronteret med mine opgraderinger. Hvis jeg så bytter JBL'erne ud med dem. Det vil vel stadig komme til at spille godt med de Talent'er, når de ikke skal spille så meget af bassen, men bare diskant og mellemtone?
Mht. subwooferne kan man vel ikke komme uden om SVS i dag. De har fået så mange gode reviews, og skulle være rigtig gode til prisen. Så hvis man tager 2 af de store f.eks. Cylinderen PC12 Ultra og stiller dem istedet for mine JBL'er (de er ca. lige store  ) og så hænger de 2 talenter på væggen bagved. Hvordan vil den løsning komme til at tage sig an?
Min H/K 675 amp. får det kun nemmere af at skulle trække 2 små højttalere, der hvis de følger SA "standarten" spiller ganske fornuftigt diskant og mellemtone, og bassen må vel være noget af det ypperste til prisen mht. effekt og finesse?
Hvad siger i til det, drenge?
|