Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 281
Sendt: 09 September 2003 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
Hej Manley
Den sorte kant omkring lærredet er temmelig sikkert dem der afgrænser billedet alt efter hvilke format (højde - bredde) filmen vises i - kaldet "masker".
__________________ Venligst
Ricky - Husk film skal ses i hjemmebiografen
Bruger siden: 25 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 300
Sendt: 10 September 2003 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
hej
jeg ved ikke om det er velour!!! men de bruger det i biocity og cinemax.. og ud fra hvad jeg kan se!! så er det det samme de bruger, men har spurt om der var nogle der ved, hvad det var for noget stof, men der var ingen der viste det. har overvejet at klippe st stykke ud når jeg er inde at se en film!!!
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
Sendt: 10 September 2003 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
Hejsa
Det er noget som hedder Sort sene MOLTON stof. det koster 200kr meteren og kan lukke lys helt ude og reflektere ikke lyset fra fleks genskin fra projektore, på samme tid har det nogle unikke egenskaber for arkustikken. Dansk Data Display sælger dette stof men om du kan finde det andre steder ved jeg ikke.
Bruger siden: 26 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 175
Sendt: 10 September 2003 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
Hej
På de hunde dyre lærreder (fra bland andet steward) bruger de velour rundt i kanten til at opfange det lys der bliver kastet ved siden af. Derved opnår de en skarp kant hele vejen rundt på lærredet.
Bruger siden: 25 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 300
Sendt: 11 September 2003 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
hej
ja i siger godt nok det er veloure, men har været inde i et par stof forratninger ok kikket på velour, men det har et sjovt genskin når man lyser, og dem der stod i forratningen savde at man ikke kunne få en form for mat velour, men at det hele skindet lidt igen.. men det kunne være at de ikke viste havd de snakket om!!!! men er der en der ved hvor man kan købe det velour henne som ikke skinner igen??? hvis det kan fås!!!
Bruger siden: 12 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 471
Sendt: 11 September 2003 kl. 20:10 | IP-adresse registreret
Prøv evt. at kontakte http://www.flexframe.dk/ . Jeg ved ikke om de kan hjælpe med meter vare, med det er da et forsøg værd, og måske kommer du lidt tættere på.
Korrekt at Stewart laver en ramme med velour ( Super flot ramme ), så skal du prøve at kontakte Niels fra Di-tech 39 67 03 04, han har forhandlingen af Stewart screens i Skandinavien.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum