Bruger siden: 12 Maj 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7
Sendt: 12 Maj 2005 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
hej alle sammen. jeg har 2 stk high end basenheder til at ligge. det er 15" basser af den bedste kvalitet. bassen er lavet af pap/papir og gummiet/ kanto-ophænget er lavet af Natur gummi meget blødt. der sidder en 3" svingspole på som også er af høj kvalitet. de er som nye 2 stk. der sidder på dem hver en ca 9" magnet som er ca 6-7 cm dyb. de vejer 9 kg pr stk. der er ingen støbt chassis i dem men de er monster gode aligevel. mangler bare de oplysninger så jeg kan bygge de rigtige kabinetter til dem. det koster ca 750 kr. at få det målt af en professional. derfor vil jeg gerne sælge dem. kom med et seriøst bud. der står SWA-15 omme bag på så tror de stammer fra Dali"s største subwoofer af. den som er udgået. giv et seriøst bud.
Bruger siden: 12 Maj 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7
Sendt: 16 Maj 2005 kl. 01:09 | IP-adresse registreret
okay jeg siger tak til alle som har deltaget i mit lille spørge konkurence. og jeg takker mange gange for alle de gode svar men Frederik Carøe bare eg vil overveje at sende den over til dig så du kan måle den. men bare send mig en mail med alle de oplysninger i der skal til og en pris på hvad det koster og så vil jeg overveje dit tilbud nøje da jeg vildt gerne vil have de oplysninger. så kan du bare skrive dertil
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum