| Forfatter |
|
MonoTovarisj Forum Bruger


Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
| Sendt: 01 Maj 2006 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, er der nogen der ved hvor man kan anskaffe sig et NAD Silverline S200 kabinet, eller et andet kabinet magen til. Feks et lyngdorf kabinet ? Højden er lidt essentiel da det er til en HTPC/PVR maskine. Dvs minimum højde er en 18 cm eller deromkring. Evt nogle der kender en sej smed der kan bikse sådan et kabinet sammen i de rigtige materialer 
__________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
| Til top |
|
| |
MonoTovarisj Forum Bruger


Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
| Sendt: 04 Maj 2006 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm .. er der så nogen der kan sige mig hvilket materiale det er lavet i og hvordan det er behandlet ?
__________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
| Til top |
|
| |
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
| Sendt: 04 Maj 2006 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv leget lidt med tanken om noget i den stil til en HTPC. Desværre tror jeg bare at det er meget svært at modificere det, ligesom at man nok ikke kan finde det billigt medmindre at forstærkeren er gået i stykker.
Det her HTPC kabinet lugter dog lidt af NAD (ikke den version øverst på siden): http://www.atechfabrication.com/products/heatsync_6000.htm
Men jeg aner ikke om man kan finde det i Danmark.
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto


Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 04 Maj 2006 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
... om ikke andet, kan der da fåes et her  Hvis du virkelig vil ha' et s200 kabinet - så burde det heller ikke været noget problem at skrælle et
- BR
|
| Til top |
|
| |
C K N Forum Bruger


Bruger siden: 26 September 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 771
|
| Sendt: 04 Maj 2006 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Noget der ligner Silverline allermest, synes jeg er Ahanix D.Vine 5... Selv knapperne er meget lig + blå diode.
Klik på mit HTPC-link forneden.
Kabinettet overholder ikke lige din højde, da det kun er 15 cm højt, det er 43,5 cm bredt.
Bare et forslag... 
-Vedørende materiale, så er det aluminium. Højst sandsynligt glasblæst og eloxideret(?) __________________ Hjemmebio DIY Dvd-skab DIY 5.1-højttalersæt
|
| Til top |
|
| |
K2dk Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 04 Maj 2006 kl. 21:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så vidt jeg ved er næsten alt i NAD Silverline serien lavet af aluminium. Kan dog ikke huske bagpladerne. Jeg mener osse at forpladen er glasblæst. Muligvis eloxeret bagefter.
__________________ Med venlig hilsen K2dk v/ Bo Henriksen.
|
| Til top |
|
| |
MonoTovarisj Forum Bruger


Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
| Sendt: 04 Maj 2006 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mjah .. syntes ikke rigtigt der er noget af det der ligner rigtig godt .. Bjarke: Har overvejet det .. men det er en ret dyr løsning på problemet  Hmm .. det kan være man skal tage ned til en smed og vise ham kabinettet og spørge om han kan lave noget magen til ..
__________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
| Til top |
|
| |
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
| Sendt: 04 Maj 2006 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Problemet bliver nok aluminiumet. Det er så vidt jeg ved ikke helt nemt at arbejde med.
F.eks. er jeg ret sikker på at det er mere eller mindre umuligt at sætte et DVD drev ind i fronten på et Silverline forstærker kabinet. Du kommer ihvertfald til at betale nogle seriøse danske dollars for det
Men jeg er meget interesseret i at høre hvordan det kommer til at gå, for det er uden tvivl den ultimative HTPC løsning du har gang i.
|
| Til top |
|
| |
C K N Forum Bruger


Bruger siden: 26 September 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 771
|
| Sendt: 04 Maj 2006 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
MonoTovarisj Forum Bruger


Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
| Sendt: 04 Maj 2006 kl. 23:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fenris jep .. der er de helt store ambitioner.. det er bliver istedet for at købe en blueray afspiller så vil jeg have en maskine der kan afspille det istedet. Så er det også nemmere at haxe sig rundt om alle de besværligheder de har tænkt sig at lave så man ikke kan afspille deres skiver C K N Jeg syntes bare at der er lidt for meget metal over den om jeg må sige .. syntes den skinner lidt for meget .. silverline er jo meget mat i det. Jeg tror måske billederne snyder lidt for meget .. kunne godt tænke mig at se det i virkeligheden ..
__________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
| Til top |
|
| |