| Sendt: 13 Juni 2008 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P.: Den er vist røget nu - jeg fik selv fat i den ene af Ingeniørens subber. (Kan ellers kun anbefale sådan en swa15 - særligt til de 2500 jeg gav for det fine eksemplar.) Jeg vil tro du vil kunne nå ned til ca. 30 hz med en fornuftig selvbygger-løsning på 8" eller 10 " Ellers så spørg i Frequence - de ved helt sikker hvad der passer bedst til de HTér du bygger - særligt hvis du fortæller hvad du har tænkt dig de skal bruge til og rummets størrelse. .. eller læs hvad de selv skriver: Sound description: Overall smooth sounding speaker and yet a
midrange performances far beyond what you would expect in this price range
- and higher for that matter. Bass reproduction is dry and extremely accurate. If you look for "Boom bass" this is
not a speaker for you, but it does play damn (sorry) loud
considering the size. Match this one with the Wavecor subwoofer
[S10-WA] and you will have a killing 2.1 system! Stays in
control when playing loud or complex music.Men ellers - køb brugt - der får man dobbelt så meget for pengene - hvilket ofte kan konkurrere med selvbyg. (Der er f.eks. en B&W asw600 pt. brugt på KSB.. godt nok i søndeerjylland - men hey..!) Så det er lidt op til dig om du gerne vil have glæden ved at bygge noge selv. mvh. Offcourse
__________________ If it´s lame - i´m not to blame
|