| Forfatter |
|
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 24 August 2004 kl. 11:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok det nye katalog er kommet! Der er mange fede ting deri. Nyt Delta serie fra Classe er smuk på cybertaimnet.
De nye Denon dvder ser interessante ud, men
Derudover står der at Denon link virker med både DVD A og SACD ( jeg troede ikke de havde fået den tilladelse endnu af Sony!! Og det er bedre end firewire!Hvem har sagt det? Har de testet det? Er det hurtigere? Underligt!
De nye Dalier Evidence skal der lige høres på snart!
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 24 August 2004 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Raskolnikov skrev:
|
Derudover står der at Denon link virker med både DVD A og SACD ( jeg troede ikke de havde fået den tilladelse endnu!) og det er bedre end firewire!( Hvem har sagt det?) Underligt!
|
|
|
Tjaaeee HIFI Klubben er ikke bleg for at udråbe deres produkter som klart bedre end alt hvad de ikke forhandler....
Men cool nok med et nyt katalog. Nu er jeg jo blevet udelukket fra cybertainment, fordi jeg konfronterede HFK med at deres udmeldelse om prissænkelser på Thule var løgn. Først prøvede de at tale udenom, indtil en gut fra Norge sagde at deroppe var det steget markant i stadet for at falde.... derefter sletede de tråde, og udelukkede mig.
Nå, jeg vil få fat i det nye katalog, og så vil jeg studre der nøje. Med mindre HK har lagt en ny stil for dagen, så er der atter en gang masser af midvisende og decidere forkerte oplysninger, udelukkende for at få HFK's produkter til at virke endnu bedre end de er. Jeg tror jeg vil lure dem alle, og så lave en samlet skrivelse om det.
Gad vide hvad HFK så siger denne gang... at det atter er en beklagelig fejl, og at de desværre ikke har tid at kommentere det....
|
| Til top |
|
| |
tonyax Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
|
| Sendt: 24 August 2004 kl. 13:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og så kom der altså en Concept 10 selvom Dali sagde det modsatte
__________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|
| Til top |
|
| |
Audi A3 Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 833
|
| Sendt: 24 August 2004 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
Raskolnikov skrev:
|
Derudover står der at Denon link virker med både DVD A og SACD ( jeg troede ikke de havde fået den tilladelse endnu!) og det er bedre end firewire!( Hvem har sagt det?) Underligt!
|
|
|
Tjaaeee HIFI Klubben er ikke bleg for at udråbe deres produkter som klart bedre end alt hvad de ikke forhandler....
Men cool nok med et nyt katalog. Nu er jeg jo blevet udelukket fra cybertainment, fordi jeg konfronterede HFK med at deres udmeldelse om prissænkelser på Thule var løgn. Først prøvede de at tale udenom, indtil en gut fra Norge sagde at deroppe var det steget markant i stadet for at falde.... derefter sletede de tråde, og udelukkede mig.
Nå, jeg vil få fat i det nye katalog, og så vil jeg studre der nøje. Med mindre HK har lagt en ny stil for dagen, så er der atter en gang masser af midvisende og decidere forkerte oplysninger, udelukkende for at få HFK's produkter til at virke endnu bedre end de er. Jeg tror jeg vil lure dem alle, og så lave en samlet skrivelse om det.
Gad vide hvad HFK så siger denne gang... at det atter er en beklagelig fejl, og at de desværre ikke har tid at kommentere det....
|
|
|
Prøv at se på livet med positive øjne istedet for at være fokuseret på alt det negative. Hvad får du ud af at være så negativ konstant ?????
Brug dog dit krudt på en fornuftig hobby, en sød kæreste, find et godt job .... ja fortsæt selv. I sidste ende er det selvdestruerende at være så negativ hele tiden. __________________  Audi A3
Denon/Dali Grand & Euphonia
|
| Til top |
|
| |
Audi A3 Forum Bruger

|
| Sendt: 24 August 2004 kl. 14:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Raskolnikov skrev:
|
Derudover står der at Denon link virker med både DVD A og SACD ( jeg troede ikke de havde fået den tilladelse endnu af Sony!! Og det er bedre end firewire!Hvem har sagt det? Har de testet det? Er det hurtigere? Underligt!
|
|
|
Hvis du ser på side 20 (side 11 i pdf) får du svaret på dit spm. mht SACD. "Mens dette skrives har Denon ikke fået endelig godkendelse af SACD-overførelsen....."
Og side 28 __________________  Audi A3
|
| Til top |
|
| |
Ronnie99 Forum Bruger

Bruger siden: 04 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 42
|
| Sendt: 24 August 2004 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
[/QUOTE]
Prøv at se på livet med positive øjne istedet for at være fokuseret på alt det negative. Hvad får du ud af at være så negativ konstant ?????
Brug dog dit krudt på en fornuftig hobby, en sød kæreste, find et godt job .... ja fortsæt selv. I sidste ende er det selvdestruerende at være så negativ hele tiden.
[/QUOTE]
Hvad er det for noget fis og sige
Jeg synes sku kun at det er HELT fair at han konfrontere Hifiklubben med det. Og at de opføre sig som de gør, det viser jo kun at han ikke kan tage HELT fejl! Keep up the good work!!!
|
| Til top |
|
| |
dtomsen Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 369
|
| Sendt: 24 August 2004 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronnie99 skrev:
|
|
|
|
Enig, ikke videre konstruktivt....
|
| Til top |
|
| |
sam25 Lukket konto

Konto lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 298
|
| Sendt: 24 August 2004 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
med de sidste par tråde om HK, og alt deres Thule 24% osv osv. sludder. så køber jeg altså intet hos HK
det er da bare en Fona, uden pc udstyr.
|
| Til top |
|
| |
dtomsen Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 369
|
| Sendt: 24 August 2004 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
For at det hele ikke skal ende i en de-stinker-tråd (igen), så synes jeg kataloget virker flottere end sidste års, og mere sober i tonen. Og så rykker forsiden (ikke at det kunne mig få til at købe rædselerne) 
|
| Til top |
|
| |
Audi A3 Forum Bruger

|
| Sendt: 24 August 2004 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronnie99 skrev:
|
Jeg synes sku kun at det er HELT fair at han konfrontere Hifiklubben med det. Og at de opføre sig som de gør, det viser jo kun at han ikke kan tage HELT fejl! Keep up the good work!!!
|
|
|
Det er helt fint at konfrontere mærker, klubber, butikker mv., men når det er så ensporet som "Hurtig" bliver det efterhånden svært at tage seriøst. Prøv at søge på tråde med Denon, Hi-Fi Klubben eller lign (gæt selv hvad) og du vil ofte finde et useriøst surt opstød fra Hurtig. Jeg har i lang tid bare trukket på smilebåndet over hans misfornøjede indlæg, men efterhånden kan det blive for kedeligt at læse et fra ham når ordet Denon, Hi-Fi Klubben mv. indgår.......
Til Hurtig - din holdning er fattet og accepteret, men stop med at fortælle om det hver eneste dag. Det kan ødelægge mange tråde - som nu hvor denne også er kørt af sporet. Og jep - ved godt at jeg selv har været med til at ødelægge den.......... __________________  Audi A3
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 24 August 2004 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
såsnart hifiklubben bliver nævnt ja så skal de absolut partout ned med nakken
og nu bliver de også sammenlignet med fona!snart er det vel aldi de bliver
trynet af,jeg har kun et skuldertræk tilovers(og et indlæg).jeg syntes altid deres
kataloger er fede så mon ikke det her er det også?
|
| Til top |
|
| |
vnv nation Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 252
|
| Sendt: 24 August 2004 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lad os nu alle komme tilbage til HIFI og musik.
Jeg er meget træt af al den jamren
Tør jeres øjne og brug tiden lidt positivt
Thomas
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 24 August 2004 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg fik svar på mine spøgsmål ang. 3910; Taget fra deres forum, det opklarerede lige nogle ting.
DVD3910 har DENON-link og er i mange henseender bedre end DVDA11 – dvs når man checker featurelisten. Den har bedre video konvertere, HDMI tilslutning og den har også et par nyheder som gør den endnu bedre som ren audio spiller – men såvidt jeg husker er den ikke helt lige så mekanisk tung som DVDA11 (jeg vil dog lige checke dette).
Og prisen er – som I kan se – en del bedre end DVDA11.
DVD2910 er en neddroslet version – og derfor mangler den Denon Link, de nye billedforbedrings kredse, de specielle audio faciliteter og mekanisk har den ikke samme tre-kammer opbygning og ikke sammen mekanik som DVD3910. Men den er jo også en kende billigere end 3910.
Med hensyn til DENON Link og SACD så er DVDA11 og DVD3910 forberedt for deres 3. generation upgrade – men de kommer med 2. generation nu. Grunden er (som skrevet herover) at nogle af de andre bag SACD standarden ikke har godkendt SACD kompabiliteten endnu. Men NÅR den bliver godkendt – så kan DVDA11 og DVD3910 opgrades med en simpel software upgrade (en CD-ROM disc og lidt ventetid) – og så er DL 3 klar.
DENON Link er teknisk bedre end FireWire/I-link af to grunde:
1. DENON Link er lavet til overførsel af audio – derfor er denne protokol optimeret lydmæssigt til bedst mulig lyd.
2. FireWire er optimeret til data verdenen – derfor er overførslen af audio under denne standard underlagt de krav som der gælder for FireWire. Det betyder at den f.x. er plaget af jitter da de små datablokke som overfører audio jo kommer mellem de andre datablokke som FireWire er specificeret til.
Jeg skal dog være ærlig/realistisk og sige, at DENON har et problem med at det kun er dem der bruger DENON Link – mens resten af verden bruger FireWire – så det bliver sikkert FireWire der bliver den udbredte standard. Men det kan jo ikke ændre ved at DENON Link fungere og lyde fremragende nu – og det virker. Så hvis man køber en AVR3805 og DVD3910 og kobler dem sammen med DENON Link så kan det jo for såvidt være lige meget om FireWire er mere udbredt om to år.
For en god ordens skyld skal det bemærkes at både DVDA11 og DVD3910 har FireWire udgange – så man er også ”fremtidssikret” med disse spillere.
DENON laver ikke selv kabler til DENON Link – men et godt CAT5 kable og gode RJ45 stik – så er man kørende.
Cool!
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 24 August 2004 kl. 17:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg mangler pre og pa til spirit serien!
hvad sker der lige med det? min lokale har dem da? selv 100 serien....
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Clausedrengen Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 80
|
| Sendt: 24 August 2004 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
Raskolnikov skrev:
|
|
|
|
|
|
|
Er enig i (som flere skriver) at der skal være lidt mere konsruktiv kritik end bare at hagle klubben ned. Det er trods alt et sted, som har inspireret mange (ihvertfald undertegnede og omgangskreds) mht. lydgengivelse.
Har personligt skrevet et indlæg i HFK's forum med overskriften "Altid på tværs?":
Fulgte denne debat (angreb mod Klubben?), startet af ovennævnte, med stor fornøjelse! Hvorfor kan tråden ikke længere findes??? Er det fascistisk censur af bare den mindste kritik, eller har I en undskyldning?
Svaret kan læses derinde....
Vil også understrege at jeg selv hører til "skeptikerne" mht. Hi-Fi klubbens politik. Vil i nogle tilfælde kalde dem "sell-outs" -Dog skal man også tænke på at man ikke driver en fornuftig forretning ved udelukkende at have High-end udstyr stående på rad og række, men klogeligt prøve at appelere til alle, som ikke ønsker at købe "Supermarkedsanlæg"
Til sidst vil jeg dog lige sige at jeg tit sidder med lysten til at hakke på folk der udelukkende har udstyr fra klubben.... Ikke at det ikke er godt (med undtagelser), men der er jo så mange muligheder for at købe noget tilsvarende eller bedre, hvis man kigger sig lidt omkring! Lige såvel som man også kan finde skod-produkter hos andre forhandlere -DER OGSÅ MENER AT DET DE SÆLGER, ER DET BEDSTE!!! Dette er jo temmeligt menneskeligt, men nogle sælgere ER bare dårligere end andre. Husk nu at vores interesse ikke ville eksistere, hvis ikke der stadig fandtes små uafhængige forretninger, der ikke har en koncerns pengetank i ryggen -Ligesom da Hi-fi klubben startede!!!
__________________ Functionless art is simply tolerated vandalism
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 19 September 2004 kl. 09:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der mangler en omtale af kabler i det nye katalog  , som efter min mening er en noget tynd fætter i forhold til sidste års katalog. Classe's nye serie er bare flot  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Golf 2 VR6 Forum Bruger

Bruger siden: 15 Februar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 210
|
| Sendt: 19 September 2004 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes også der mangler noget om kabler...
Generelt har jeg udelukkende gode erfaringer med Hi-Fi Klubben hvor jeg kommer fra, altid flinke mennesker. Jeg kan godt lide at komme der og lytte, og jeg har ikke lagt penge penge hos dem for sidste gang. __________________ Med venlig hilsen
Andy - http://www.hifigalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=512
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 19 September 2004 kl. 11:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeps, og de har jo en komplet thule serie, selv på hjemmeiden.....
måske skulle de lige have ventet et par uger så de kunne have fået det sidste (og kablerne med) __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
| Sendt: 19 September 2004 kl. 12:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
HFK skal holdes lidt i ørene ellers går det helt galt?
jeg kan så tilføje at hvis man melder sig ind i cybertaintment får man ½ år extra garenti og det kalder de danmarks beste, desværre for dem giver Tapeconnection 3 års fuld garenti til ALLE.
Jeg gad vide om de ikke var på linie med Fona o.a. hvis ingen gjorde opmærksom på deres til tider, lempfældig omgang med sandheden.
til Hurtig: fortsæt endelig __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |