Hold da op for en masse ævl og bævl jeg har læst her!
For mig at se er tråden startet af en mand, som mener at han sidder inde med løsningen på, at gengive en lyd som den er spillet/gøet/skudt af......whatever.
Straks kaster folk sig over ham, og begynder bl.a. at tale om forskellig lydopfattelse og lydsmag - hvilket jeg ikke kan se at tråden handler om!
I bund og grund venter jeg på en argumentation for, at alle højttalerfabrikanter har taget fejl i årevis, og på en den rigtige løsning af 'opgaven' - og jeg har tålmodighed lidt endnu....
Du kan jo bruge ventetiden til at læse de artikler der ligger på nettet. Søg Steen Duelund på google og start fra en ende af. Du finder også svaret på ovenstående
betyder det at hvis der er mange hits på noget på google så er det rigtigt ?
Det betyder, som jeg tydeligt skrev, at de nævnte Duelund artikler sprogligt og matematisk argumenterer for hvorfor højttalerfabrikanterne er på afveje.
søg så venligt på "Asian teen, animal cum, eller ???" der kommer nok flere hits en på Steen Duelund ! er det så rigtigt eller noget vi skal tage for gode vare, eller en godkendelse af det omtalte ?
det er dog tæt på det dårligste argument fra DueL. og de 3 musketere, om at hvad fatter siger er altid det rigtigt 
Hvad fatter matamatisk påviser er ganske rigtigt rigtigt, men det forudsætter selvfølgelig at dokumentationen forstås hvis ikke reationen skal blive som din
ja, ja, i er på tynd is igen, og så griber du/i efter " du forstår det alligevel ikke" våbnet.
kan i ikke snart finde på nogen nye argumenter, eller holde jeres sluder for jer selv.
det er næsten som den unævnelige fra Århus... "pis, jeg har ikke tænkt mig om... pyt, du sidder på ørene" -den holder altså ikke.
det bliver ikke en meter mindre sludder, -om jeg så er nok så dum.
At en hund lyder ens i hele verden (Vel at mærke hvis det er den samme hund) burde være evident - at vi opfatter den forskelligt ligeså. Hvad har det med løsningen på den korrekte lydgengivelse at gøre??
Jeg håber da også at Hr. Duelund er i stand til at holde sig til teoretiske overvejelser, og IKKE til promovering af egne produkter!!
Denne tråd overvåges i største spænding!!
|