Forfatter |
|
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
Sendt: 02 December 2004 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så skal vi have nogle af de produkter frem der overlever når i opgradere, ikke ud fra økonomi men ud fra ydelse.
en cd spiller i aldrig skiller jer af med eller kabler der gør alting rigtigt eller hvad det nu kan være..
Eneste krav er at det skal minimum have levet et år i jeres setup og ha overlevet en opgradering af det omkringstående udstyr.
Selv er jeg disket da der pt ik er noget der har levet så lang tid her, men det kommer forhåbentligt snart
|
Til top |
|
|
Erik D Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 786
|
Sendt: 02 December 2004 kl. 15:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mit sølvbelagte kobber kabel (DIY) har overlevet både udskift af amp og CD. Det spiller skønt
|
Til top |
|
|
whatz Branchemedlem

Hififreaks
Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 352
|
Sendt: 02 December 2004 kl. 15:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mine Infinity er det eneste der ikk er blevet udskiftet i mit setup endnu og det går nok mange år endnu :p
__________________ Mvh,
Daniel Nielsen
Densen Audio / HeadFreaks.dk / StaxHeadphones.eu
https://headfreaks.eu
|
Til top |
|
|
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
Sendt: 02 December 2004 kl. 15:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja, min Mark Levison 331 har faktisk overlevet et par opgraderinger gennem de 10 år jeg har haft den, den gør det godt og overlever sikkert mange år endnu håber jeg.
Den blev købt fra ny og var den første der kom til landet af slagsen, så den går jeg ikke lige af med, den får lov til den ikke kan mere. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
Til top |
|
|
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
Sendt: 02 December 2004 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
Så skal vi have nogle af de produkter frem der overlever når i opgradere, ikke ud fra økonomi men ud fra ydelse. |
|
|
Mine ører... Det er det eneste der har været en del af setup'et mere end et år (udover rack'et, men den overlever ikke nødvendigvis et år mere) __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
Til top |
|
|
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
Sendt: 02 December 2004 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må indrømme at jeg heller ikke har noget der har overlevet 1 år, der er ikke noget i system der har større betydning eller jeg har kastet min kærlighed på.
Men Jeg tror der går rigtig, rigtig lang tid før mine Meridian 557 bliver skiftet, dem er jeg så småt ved at forælske mig i 
Så de bliver nok mere end 1 år i systemet. __________________ Det første kvinder bliver døve på er øjnene.
Verdens bedste kabel er det der kommer ind i huset med 230 volt, uden dette var der intet grej der spillede, så hermed er kabel diskutionen slut ;-)
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 02 December 2004 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg er jo optimist, så....
Audioquest King Cobra __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
Sendt: 02 December 2004 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mine højttalere. Dynaudio Confidence 5, der har overlevet nu på 7. år. Resten har været udsat for eller er udset til udskiftning inden for de nærmeste par år.
|
Til top |
|
|
jan.bas Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 229
|
Sendt: 02 December 2004 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min Naim CD3, har haft den i 12 år nu.Men nu er den også gået i stykker...mvh jan
|
Til top |
|
|
kiro Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 459
|
Sendt: 02 December 2004 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja min gode gamle Optonica ST7100 Tuner fra 1982 følger mig stadig og vil gøre det i mange år endnu, da det vil blive svært at finde en værdi afløser for den.
|
Til top |
|
|
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
Sendt: 02 December 2004 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mine elskede Classe Audio Cam-200 der trofast har støttet mig igennem diverse setups og juleaftener efterhånden __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
Til top |
|
|
Von Hinten Forum Bruger

Bruger siden: 23 Januar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 142
|
Sendt: 02 December 2004 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Finn29 Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
Sendt: 02 December 2004 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mine elskede Nautilus 802 de har godtnok ikke været i *familien* så længe endnu men den gamle 802 som de afløste overlevede i 18 år så jeg er 100% sikker på at det er dem der skal underholde mig når jeg engang går på pension.
medmindre der kommer en "lille" lotto så bliver det nok storebror  __________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|
Til top |
|
|
Frederik Carøe Branchemedlem

DCA - Duelund Coherent Audio
Bruger siden: 01 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 879
|
Sendt: 02 December 2004 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mørch UP-4.
mine kabler. __________________ Med venlig hilsen
Frederik Carøe
|
Til top |
|
|
Harritz3257 Forum Bruger

Tidl. gichael3257
Bruger siden: 11 Juni 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1595
|
Sendt: 02 December 2004 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja der er kun en ting der har overlevet mine opgraderinger.
Min Xbox :)
Den er udemærked til mine mp3'ere, og til at se dvd film på.
|
Til top |
|
|
dtomsen Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 369
|
Sendt: 02 December 2004 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
min Sony CDP-X303ES har kørt upåklageligt i små 11 år - og får nok også lov til det i et par år endnu 
|
Til top |
|
|
jamhvasåda? Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 114
|
Sendt: 02 December 2004 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nad s500
__________________ Og så ovenikøbet tonedøv...
|
Til top |
|
|
jensen_one Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 256
|
Sendt: 02 December 2004 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
om en måned er hele mit setup mindst 1 år gammel, det er lige DVD30 der mangler. (har lige fået en exact power, men den kan man sige at alle mine apparater er bleven opgraderet).
Det næste der skal ske er nok ny lejlighed, så jeg har plads til større højttallere(har SA2K Master) og surround,
Jeg tror alt mit elektronik overlever(PRE30 og A30.2) sammen med udbygningen til surround, jeg har ikke fundet ud af hvor godt mit surround skal være, eller om jeg springer det helt over(hellere 2 gode kanaler end 5 halvdårlige).
af andre ting som kunne være sjove at få kan nævnes en tuner, og måske en effektblok mere.
(det er da egentlig forfærdlig at tænke på hvor langt der er igen, men der er sjovt at skifte hver gang)
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 02 December 2004 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
mine højttalere.. har haft dem i ca 1 år nu, og jeg har meget svært ved at sætte navn på en retfærdig afløser.. men udskiftes, det bliver de jo nok alligevel på et eller andet tidspunkt, men jeg tror jeg skal ofre meget mere end det jeg gav for mine SA for at få noget der er bedre..
|
Til top |
|
|
RogueAgent Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2359
|
Sendt: 02 December 2004 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mit længstlevende komponent må vist være min S-VHS maskine... Det er en Panasonic NV-FS88 som jeg har haft siden 1992, sådan ca. Jeg gav vist 10.000 for den - brugt - dengang, og har været så god sammenlignet med alle andre maskiner jeg har set, at jeg for nogen år siden fandt det pengene værd at skifte hele chassitet med tromler/tonehoveder m.v., en reparation til knap 4000 kr.
Det syrede - udover ydelsen - er at den har et ualmindeligt tidløst design for en video-maskine. Alle andre modeller jeg har set (panasonics inklusive) har været "flavour of the month" designs, hvor de har set forældede ud ½-1 år efter de blev lanceret. Denneher falder faktisk stadig rimelig hæderligt ind blandt mine langt nyere komponenter.
|
Til top |
|
|