Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2025 | 23:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Hvilken var årets bedste tråd 2004? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 15 December 2004 kl. 15:49 | IP-adresse registreret  

Hej

Nu hvor året er ved at være ovre, synes jeg det kunne være skægt at høre folks bud på, hvilke tråde de synes der var de bedste i 2004. Hvis der er stemning for det, vil jeg oprette en afstemning om det senere.

Mine tre bud er:

1) Nad 3020 tråden, der var både lærerig og interessant. Den var desuden skyld i at jeg mødte Kurt von Kubik og købte to 7020'ere som følge af duellen hos ham:

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=13409

2) Klaus Garde tråden. Første gang jeg blev truet med stævning i et anonymt internetforum, og sjovt at se en svindler plus kumpan skrive herinde, uden nogen form for jordforbindelse:

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=14653

3) Powerplasma tråden. Ganske dramatisk at kunne følge sagen mens det skete, og inden det kom i medierne. Og fedt at se at folk er kvikke herinde.

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=13046

Kom nu med Jeres bud og begrundelser. Og husk link.

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

piranha
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003
Lokalitet: København
Sendt: 15 December 2004 kl. 16:13 | IP-adresse registreret  

Fed Tråd. Måske denne bliver år 2004 bedste

Må tilslutte mig tråden om powerplasma som mit bud. Det var godt arbejde af folk herinde hurtigt gennemskuede powerplasma og derved kunne advare folk mod at blive taget i r....

Mvh Claus

Til top Vis piranha's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af piranha

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 15 December 2004 kl. 16:13 | IP-adresse registreret  

nu er jeg ganske enig med dig, da jeg så overskriften tænkte jeg : "3020 tråden!"

den med Klaus Garde ryger dog på sidelinjen, da KG&co brugte et sprog og nogle metoder jeg finder frastødende.... dog herligt at Sillesen var hurtigt ude og tilbyde gratis advokat til dem der skulle få brug for det.

så har vi PP og 3020 tilbage....

da PP mere handler om noget strafferet/detektivarbejde/forhandler, ja så udelukker den lidt sig selv.

så min vinder er Groove's 3020 tråd..... http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=13409

phoegh
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2004
Sendt: 15 December 2004 kl. 16:20 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg ikke været med hele året, men den tid jeg harværet med 2-3 måneder synes jeg der har været rigtig mange gode tråde, men der er en synes jeg som overgår alle og det er julekalenderen, som er helt genial og særdeles underholdende og så giver den rigtig mange ideer til at lytte til noget nyt musik. At der så også er gode forslag til øl og whiky og et par lækre nissepiger gør den bestemt ikke dårligere. Foreløbig tak til alle der har bidraget. Alle har været særdeles læseværdige.
Til top Vis phoegh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af phoegh

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 15 December 2004 kl. 16:47 | IP-adresse registreret  

Er det ikke for tidligt at kåre den bedste tråd i 2004? Året er jo ikke omme endnu

Ellers vil jeg da sige at du har fundet 3 gode bud.

Klaus Gaarde tråden var underholdende og oplysende. En af de tråde, hvor man skiftevis grinede og rystede på hovedet.

3020 tråden er fantastisk, men lider lidt af at den er blevet for lang. Folk bliver ved med at stille spørgsmål, som tidligere er blevet besvaret. Der er f.eks.  stadig nogen der poster indlæg uden at have fattet, at når der tales om 3020´erens fortræffeligheder, så er det kun effektforstærkeren der refereres til. Den slags sker nemt når tråden bliver for lang, men ellers en meget spændende tråd. Bare en skam, at ingen er mødt op med noget ML, eller lignende tungt grej. Måske det kommer i det nye år?

Power Plasma. Dette er min klare favorit. Jeg elsker kriminal-romaner. Behøver jeg sige mere?

Kjeldsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Kjeldsens forbindelser

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 15 December 2004 kl. 17:50 | IP-adresse registreret  

NAD 3020 tråden synes jeg ikke skal lastes for at den er blevet lidt langtrukken.

Tråden har i den grad sat spørgsmåltegn ved god lyd, pris og teknik på en måde så både teknikerne og lytterne får gavn af indholdet.

Hermed en stemme på denne tråd.
Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen

Harritz3257
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. gichael3257

Bruger siden: 11 Juni 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 15 December 2004 kl. 18:11 | IP-adresse registreret  

PowerPlasma er min farorit.!!

Til top Vis Harritz3257's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Harritz3257

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Sendt: 15 December 2004 kl. 18:19 | IP-adresse registreret  

perejvind skrev:

3020 tråden er fantastisk, men lider lidt af at den er blevet for lang. Folk bliver ved med at stille spørgsmål, som tidligere er blevet besvaret. Der er f.eks.  stadig nogen der poster indlæg uden at have fattet. at når der tales om 3020´erens fortræffeligheder, så er det kun effektforstærkeren der refereres til. Den slags sker nemt når tråden bliver for lang, men ellers en meget spændende tråd. Bare en skam, at ingen er mødt op med noget ML, eller lignende tungt grej. Måske det kommer i det nye år?

Du synes ik den Audio Research eller Belles der har været forbi er i den tunge klasse  så må jeg da ha nedgraderet da jeg solgte min ML..

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 16 December 2004 kl. 14:08 | IP-adresse registreret  

Powerplasma er min klare favorit - den har en vis grad af seriøsitet, og viser at hvis folk er lidt grundige og kan finde ud af lidt grundigt arbejde (teamwork), så slipper man ikke afsted med svindel længe!

Bond
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juni 2003
Sendt: 16 December 2004 kl. 14:56 | IP-adresse registreret  

Hej !

Tråden "pa lyd mand er dummer end..." (jo, stavet på den måde) var nu også god ! http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=15770&K W=pa

Her var kolde facts på bordet og kamp til stregen. Det var ligesom "fårene blev skildt fra bukkene" ......hvem vidste reelt noget om hifi ?

Med venlig hilsen.

Til top Vis Bond's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bond

JJAZ
Branchemedlem
Branchemedlem
JJAZ

Bruger siden: 21 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 16 December 2004 kl. 15:01 | IP-adresse registreret  

Jeg stemmer på årets Julekalender tråd.. Den er helt suværen og uden et eneste negativt ladet indlæg.

Hygge
JJ

Til top Vis JJAZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JJAZ Besøg JJAZ's Websted

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Sendt: 16 December 2004 kl. 16:17 | IP-adresse registreret  

Tak for forslagene. Nu nåede vi op på de max. 5 svarmuligheder, så Poll'en er hermed oprettet:

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=17880&P N=1&TPN=1

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 21 December 2004 kl. 15:41 | IP-adresse registreret  

Live21 skrev:
Du synes ik den Audio Research eller Belles der har været forbi er i den tunge klasse  så må jeg da ha nedgraderet da jeg solgte min ML..

Jo, det har du da ret i.  Men nu opfatter de fleste nok ML som hifi-verdenens Rolls Royce, uanset om det så er fortjent eller ej. Derfor kunne det da være spændende, hvis nogen turde medbringe en ML til Tomos-drengens residens.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes