Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2025 | 15:16   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: 2*DALI Blue 3003 & 1*NAD T753v2 noget vær (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
zyxep
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 26 August 2005 kl. 02:10 | IP-adresse registreret  

hey..

jeg er blevet anbefalet en NAD T753v2 oppe i hifi klubben til det jeg sku bruge den til.. men blev så os anbefalet 12" cerwin vega classic højtalere men jeg har så undersøgt de cerwin vega højtalere og de er for det meste beregnet til bass musik.. og så blevet anbefalet her inde nogen dali højtalere da de spiller all round musik..

jeg har så fundet nogen dali 3003 på hifiklubben.dk og ville høre om det er en god kombination hvis jeg skal spille all round musik både højt og lavt..

tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Sendt: 26 August 2005 kl. 09:09 | IP-adresse registreret  

husk nu der er en verden udenfor hifiklubben

NADs stereo amp spiller bare og har begrænset fejl (har ikke selv oplevet noget med dem jeg har haft). Men deres surround produkter lider af en del fejl og bugs (har selv haft en T742) såsom susen i alle højtalerne (konstant ssssssss lyde).

Så se også på Denon, Marantz, Pioneer, yamaha, Harman kardon og lign. (har selv Harman og kan varmt anbefales)

hvad angår højtalere, så er du på rette spor, Cerwin vega er kun til festhøjtalere der så kan spille sindsygt højt og gi et stort tryk. Skal du lytte er Dali eller B&W et godt alternativ, men igen, se også på Audio pro, JBL, KEF, Jamo, System Audio osv.

se lidt på dem her

www.tapeconnection.dk

www.ktradio.dk

KEF forhandles vist kun af electric city , men se om du ikke kan finde en mere seriøs butik (ved tåstrup afdelingen har noget der med nød kan kaldes lytterum)

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax

zyxep
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2005
Sendt: 26 August 2005 kl. 13:53 | IP-adresse registreret  

min gamle folkeskolelærer arbejder for tapeconnection :)

men ok vil prøve at finde nogen alternativer :)

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes