| Forfatter |
|
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 04 August 2006 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Specielt en annoncør her på sitet reklamere ofte med endog MEGET dyre apperater. Jeg er ikke i tvivl om hverken annoncøren eller denne apparater hører til noget af det ypperste hvad lyd angår, apparater som vi alm kødelige kun kan drømme om. Det er første gang i hi-fi verden som jeg dog er forholdsvis ny i, at jeg ser "spille dåser" til de priser og kan ikke lade være med at tænke på. Er der mon købere til feks CD afspillere i flere 100.000 krs klassen og forstærkere i samme prisleje ...
Hvem i danmark køber dog en forstærker til feks 300.000 kr....for mig lyder det helt vildt, at feks en forstærker koster det samme som en 5 år gammel Mercedes 
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 04 August 2006 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tro mig. Det er der en del der gør. De "spilder" bare ikke tiden herinde
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 04 August 2006 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
wrong skrev:
|
Tro mig. Det er der en del der gør. De "spilder" bare ikke tiden herinde
MVH WRONG
|
|
|
I så fald synes jeg da bare det er dejligt. Kan bestemt godt forstå de ikke bruger tiden herinde eller andre steder. Havde man sådan et anlæg er jeg bange for at jeg aldrig ville komme ud af stuen og have en fast leverence af pizza til aftensmad nede fra hjørnet 
|
| Til top |
|
| |
JRGW Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1303
|
| Sendt: 04 August 2006 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja, der findes nok få købere vel også af prestige og lysten til at prøve nye ting af.
Joke:En fem år gammel Mercedes ruster med "garanti" det gør eks. Krell ikke. __________________ Hilsen JRGW
Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
|
| Til top |
|
| |
Dr-Tricket Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 248
|
| Sendt: 04 August 2006 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil også hellere have sådan en forstærker, end en Mercedes  __________________ Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 04 August 2006 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dr-Tricket skrev:
Vil også hellere have sådan en forstærker, end en Mercedes  |
|
|

|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 04 August 2006 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dr-Tricket skrev:
|
|
Ja, til enhver tid. Og hvad skal jeg med 2 mercedeser iøvrigt???
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 04 August 2006 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
wrong skrev:
Dr-Tricket skrev:
|
|
Ja, til enhver tid. Og hvad skal jeg med 2 mercedeser iøvrigt???
MVH WRONG
|
|
|
Øv bøv din landsdel afslørere at du har hentet din mercer i TYSKLAND 
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 04 August 2006 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
kan da huske for ca 1 år siden der var en med tror det var ML 33h slut trin med tilhørende grej i den absolute verdensklasse,han fik sgu tørt på og blev mildest talt rakket ned,efter 14 dage så vi ikke mere til ham,hvis jeg havde et setup til 1mill ville jeg heller ikke reklamere med det,ihvertfal ikke på dette fora, andre fora måske men ikke her,der er nok mere super grej derude end vi umiddelbart tror
med 17 mill imorgen fra joker skal jeg da lige forbi jensen og hente hans krell så han kan få noget nyt og spændende hjem hehe.
|
| Til top |
|
| |
adamt Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 116
|
| Sendt: 04 August 2006 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
sjovt, vi ved alle sammen at det er de to "små" krell monoblokke der er tale om
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 04 August 2006 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
music 4 all skrev:
|
kan da huske for ca 1 år siden der var en med tror det var ML 33h slut trin med tilhørende grej i den absolute verdensklasse,han fik sgu tørt på og blev mildest talt rakket ned,efter 14 dage så vi ikke mere til ham,hvis jeg havde et setup til 1mill ville jeg heller ikke reklamere med det,ihvertfal ikke på dette fora, andre fora måske men ikke her,der er nok mere super grej derude end vi umiddelbart tror
med 17 mill imorgen fra joker skal jeg da lige forbi jensen og hente hans krell så han kan få noget nyt og spændende hjem hehe.
|
|
|
Nu har der jo været nogle "fantasi" anlæg gennem tiden, hvor folk sjovt nok ikke har haft et kamera ved hånden, så de kunne vise billeder af anlægget, og efterfølgende blev meget "sure" når folk antydede det ikke var reelt. Er du sikker på at det ikke er et af dem du tænker på?
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 04 August 2006 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Joke:En fem år gammel Mercedes ruster med "garanti" det gør eks. Krell ikke.
[/QUOTE]
Gad vide om man skulle give sin DOXA en gang PAVA 
__________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 04 August 2006 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
music 4 all skrev:
|
|
|
|

Bare her i byen kender jeg folk med setup til over ½ mill og det er ikke kun et par stykker men en del .
Så dem er der skam mange af , ja en af dem har for lige godt 3 mill .
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 04 August 2006 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
music 4 all skrev:
|
|
|
|
For sent de er solgt idag til en i kbh 
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 04 August 2006 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
music 4 all skrev:
|
|
|
|
Ja, det var vist én der hed Don Corleone. Meget pral...men sikkert ingen reel substans.
Mvh.
Nilau
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 04 August 2006 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja det var ham nilau,tror nu nok den var god nok,men who knows?
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 04 August 2006 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
music 4 all skrev:
|
|
|
|
|
|
|
Jensen. Det var bestemt ikke for at rakke på dig eller noget at jeg tog tråden op, bare lige så det er på plads*S* jeg synes det er fint der er folk som virkelig gør noget ud af det, helt bestemt. Men har bare haft tanken når jeg så annoncer i det prisleje" det er der sg da ikke mange købere til i skatteplagede danmark" så det var KUN derfor jeg lige tog tråden op *S*
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 04 August 2006 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
jensen skrev:
music 4 all skrev:
|
|
|
|
|
|
|
Jensen. Det var bestemt ikke for at rakke på dig eller noget at jeg tog tråden op, bare lige så det er på plads*S* jeg synes det er fint der er folk som virkelig gør noget ud af det, helt bestemt. Men har bare haft tanken når jeg så annoncer i det prisleje" det er der sg da ikke mange købere til i skatteplagede danmark" så det var KUN derfor jeg lige tog tråden op *S*
|
|
|
Det gør du skam heller ikke .
Men dem er der mange af
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 04 August 2006 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
music 4 all skrev:
| ja det var ham nilau,tror nu nok den var god nok,men who knows? |
|
|
Altså nu havde han jo samme IP adresse som Miju, og de stavede "begge to" interessant som "interrassant". Der er i hvert fald ingen tvivl hos mig. Så jeg tror stadig vi har nogen af de helt tunge drenge til gode.
|
| Til top |
|
| |
MikeAalborg Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 23 September 2005 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 284
|
| Sendt: 04 August 2006 kl. 22:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=rockforlife]Jeg gad vide om man skulle give sin DOXA en gang PAVA
QUOTE]
Nope de er lavet til det norske klima. Fandt btw en Audio 04 preamp i skabet den anden dag (Audio=forløberen for Doxa) - så må vi jo se om den er rusten eller hva...
Mvh MikeAalb __________________ Mvh
Mike
|
| Til top |
|
| |