Bruger siden: 26 September 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 771
Sendt: 02 Januar 2004 kl. 12:35 | IP-adresse registreret
Hmm... Det var da utroligt... Har kendt til siden i flere år, men tænkte at jeg da lige kunne offentliggøre linket, da det sikkert ikke er alle der kender siden....
Bruger siden: 24 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1618
Sendt: 02 Januar 2004 kl. 12:51 | IP-adresse registreret
Ja, dejlig hjemmebio må man sige!
Jeg synes dog ikke jeg kan finde noget info om, hvorfor de har bygget den? Bare af lyst? Er den offentlig? Hvor ligger den henne? Jeg er nok stadig lidt blind efter nytåret..
Bruger siden: 21 Juni 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 325
Sendt: 02 Januar 2004 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
Kim F. skrev:
Ja, dejlig hjemmebio må man sige!
Jeg synes dog ikke jeg kan finde noget info om, hvorfor de har bygget den? Bare af lyst? Er den offentlig? Hvor ligger den henne? Jeg er nok stadig lidt blind efter nytåret..
Ja, præcis. Det irriterer også lidt mig. Jeg kunne godt have tænkt mig at få lidt info om folkene bag denne biograf. Hvis de er gået f.eks. 20 mennesker sammen om at bygge den er det ikke ligeså imporende som hvis det var en enkelt eller to personer der stod bag. Men flot er det.
Bruger siden: 21 Juni 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 325
Sendt: 02 Januar 2004 kl. 19:11 | IP-adresse registreret
C K N skrev:
Hmm... Det var da utroligt... Har kendt til siden i flere år, men tænkte at jeg da lige kunne offentliggøre linket, da det sikkert ikke er alle der kender siden....
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum