| Sendt: 14 Januar 2004 kl. 10:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har fået en forespørgsel fra en kollega ang. problemer med at se billeder fra en photo-cd på en Samsung DVDE234 dvd. Jeg er ærlig talt lidt blank, da jeg aldrig selv har rodet med den slags.
Hun beskriver at billedet kommer op på skærmen, men ufattelig langsomt - nærmest een scan-linie af gangen (man falder i søvn inden det er færdigt). Skærmen er et 20 år gammelt B&O tv. Der er ingen problemer med st se alm. DVD'er, hvoraf jeg drager konklusionen, at det ikke er en opsætning af output/input (RGB -> S-video, progscan, osv.). Billederne ligger som .jpg.
En anden problemstilling er, at den ikke vil godtage Kodak-cd'er - på trods af, at det står i spec's:
Compatibility DVD-Video/Audio : Yes/- DVD-R/+RW/-RW/-RAM : Yes/Yes/ (Video Mode only)/- ,SVCD, JPEG Disc : Yes Audio-CD, MP3, WMA : Yes Video Video DAC : 10Bit Smooth Motion Scan & Slow : Yes Audio Audio D/A Converter : 96KHz/24Bit DVD-Audio/DTS/AC-3/HDCD Decoder : -/-/-/- MPEG-2 Audio Decoder : - MP3/WMA Decoder : Yes DTS Digital Out : Yes Virtual 3D Sound (Spatializer V.S.S.) : Yes 2x Audio during Scan Foward : - Convenience Multi-Mode Pick-up (CD-R/RW) : Yes Memory-Stick Interface : - Progressive Scan (P480) : - Chapter Digest : - Moving Zoom : Yes Super Scan Playback : Yes Memory Stick Playback & Write : - User Caputured Logo Display : - EZ View : Yes Multi-Mode MP3/WMA Playback : Yes Kodak Picture CD & JPEG Disc Viewer : Yes NTSC PAL Full Transcoding : Yes Instant Replay / Instant Skip : Yes Advanced GUI : Yes Jog/Shuttle on RMT (Universal) : - Joy-Stick on RMT (Universal) : - Normal RMT (Standard) : Yes Easy Remote (Bonus) : - Memory-Stick Slot : - Connectivity Headphone Jack : - Headphone Volume : - SCART Connector : 1 Progressive Scan Output (P480) : - Component out : - S-Video Out : 1 Composite Video Out : 1ea Audio out (L/R) : 1set 6 discrete 5.1ch Audio out : - Digital audio out - Coaxial : 1 Digital audio out - Optical : 1 Others Power Supply : AC 230V, 50Hz Power Consumption : 12W Color : Silver Size (W x H x D) : 430x60x240 Weight, kg : 2,4
Kan nogen hjælpe? 
/Bellini
|