| Sendt: 08 December 2004 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ohøj!
Jeg står og skal købe nyt surround-system til et værelse på 10-12 kvm og vil ikke ligge alt for mange penge i det. Derfor har jeg udvalgt mig tre muligheder da jeg SKAL have en DD/DTS dekoder.
Den ene mulighed er et Logitech Z 5500 Digital som ligenu står i 2350kr. Et sæt der har fået gode anmeldelser mange steder.
Den anden mulighed er et Logitech Z 680 som ligenu står i 2300kr. Igen et sæt der har fået gode anmeldelser mange steder og som her på forumet har været diskuteret for nyligt.
Tredje mulighed er en kombination af to CREATiVE "sæt". Ene del er selve højtalerne + subwoofer (CREATiVE I-Trigue 5600) som står til 1300 kr. Dekoderen er en CREATiVE DDTS-100 som står til 1000 kr. Altså en samlet pris på 2300 kr.
Det er jo ikke just HiFi-lyd vi taler om, men jeg håber alligevel at I vil komme med jeres mening om hvad I synes er den bedste mulighed - det der skal kigges på er jo sådanset hvordan højtalerne + subwoofer lyden er i de tre sæt og hvor man får mest ud af dekoderen (med dens ekstra features). Specielt er jeg interesseret i at høre hvad forskellen på Z 5500 og Z 680 er da prisen er så ens.
På forhånd tak og venlig hilsen
Simon Skov Boisen
|