Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 13:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Z 5500 Digital vs Z 680 vs I-Trigue 5600 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ssboisen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2004
Status: Offline
Sendt: 08 December 2004 kl. 09:52 | IP-adresse registreret  

Ohøj!

Jeg står og skal købe nyt surround-system til et værelse på 10-12 kvm og vil ikke ligge alt for mange penge i det. Derfor har jeg udvalgt mig tre muligheder da jeg SKAL have en DD/DTS dekoder.

Den ene mulighed er et Logitech Z 5500 Digital som ligenu står i 2350kr. Et sæt der har fået gode anmeldelser mange steder.

Den anden mulighed er et Logitech Z 680 som ligenu står i 2300kr. Igen et sæt der har fået gode anmeldelser mange steder og som her på forumet har været diskuteret for nyligt.

Tredje mulighed er en kombination af to CREATiVE "sæt". Ene del er selve højtalerne + subwoofer (CREATiVE I-Trigue 5600) som står til 1300 kr. Dekoderen er en CREATiVE DDTS-100 som står til 1000 kr. Altså en samlet pris på 2300 kr.

Det er jo ikke just HiFi-lyd vi taler om, men jeg håber alligevel at I vil komme med jeres mening om hvad I synes er den bedste mulighed - det der skal kigges på er jo sådanset hvordan højtalerne + subwoofer lyden er i de tre sæt og hvor man får mest ud af dekoderen (med dens ekstra features). Specielt er jeg interesseret i at høre hvad forskellen på Z 5500 og Z 680 er da prisen er så ens.

På forhånd tak og venlig hilsen

Simon Skov Boisen

Til top Vis ssboisen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ssboisen

spraycleaner
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 09 December 2004 kl. 20:10 | IP-adresse registreret  

Z5500 er afløseren for Z680 ht. skulle efter sigende være lidt bedre. flottere design (alu front på den dekoder box) 

det sæt er godt til prisen!

Til top Vis spraycleaner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af spraycleaner

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 09 December 2004 kl. 21:04 | IP-adresse registreret  

Der er en test af systemet i Jyllands Posten i dag. Læs den i slutningen af denne tråd:

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=4481

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes