| Sendt: 25 December 2004 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa.
Min gamle Himage dvd-afspiller er meget tæt på at afgå ved døden, og jeg har derfor besluttet at investere i en ny. Ved samme lejlighed vil jeg gerne investere i noget surround-sound og har derfor fundet frem til følgende system:
Hardware:
Fjernsyn: Phillips 28" 16:9
DVD-afspiller: Pioneer DV-370, sølv, kodefri
Forstærker + højttalere: Phillips LX600
Kabler:
DVD -> Fjernsyn: Tech+link scart
DVD -> Reciever: Tech+link coax
TV -> Reciever: NoName phono-kabel
Diverse:
Fjernbetjening: SUNWAVE SRC3000
Jeg er godt klar over at det på ingen måde er ypperste kvalitet, men det er hvad jeg har råd til med mit nuværende budget. Nu vil jeg så gerne høre om dette system vil kunne spille et rum op på 15kvm med en nogenlunde lydkvalitet. Systemet skal primært bruges til afspilning af film.
På forhånd tak
Niels Christian
|