Sendt: 05 Januar 2005 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når det drejer sig om så små højtalere er det vel næsten designet og hvad hjertet banker for, der skal afgøre det.
Jeg har hørt Pascal serien engang og husker at der er rigtig meget knald på! De kan uden tvivl spille kraftigt i hvert fald. De har også 2 enheder sammenlignet med de 2 alternativer.
Enhederne i Dali er til gengæl større og du får måske en mere "hel" lyd ud af dem. Dem har jeg dog ikke hørt, så det vil jeg ikke udtale mig om. Designet er dog kedeligt sammenlignet med dine andre alternativer - her falder det jo helt igennem. Og det er vel ikke for ingenting du netop har kastet øjnene på netop micropod og pascal...
Micropod er måske lige micro nok - minipod er jo i forvejen ret lille.. de er efter min mening ikke lige så kønne som Pascal.
Du er dog i den heldige situation at de alle er på markedet (måske ikke Pascal...?) så du kan høre dem.
Men mit valg ville nok stå mellem Dali og Sony fordi dette valg afhænger af hvilken design- og lydgenre du går efter. Jeg fravælger Micropod da de og Pascal er i samme kategori og jer blandt de to foretrækker Pascal.
Tja... resten er op til dig
|