| Forfatter |
|
DJ Cult Forum Bruger

Bruger siden: 17 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 32
|
| Sendt: 19 Marts 2005 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pioneer, Denon eller Sony hvad er bedst og kan man får alt i samme mærke fx. dvd-afspiller, m.m. du ved nok eller er der andre mærker i sammen klasse så sig endelig frem...
|
| Til top |
|
| |
Ricky Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 281
|
| Sendt: 19 Marts 2005 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Næsten uanset pris, så er Pioneer og Denon bedst. Ellers findes der jo f.eks Harman/kardon eller NAD.. __________________ Venligst
Ricky - Husk film skal ses i hjemmebiografen
|
| Til top |
|
| |
DJ Cult Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Marts 2005 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ps. jeg vil helst kun bruge en fjernbetjening...
|
| Til top |
|
| |
DJ Cult Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Marts 2005 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der så nogle der kan anbefale nogle produkter...
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 2022
|
| Sendt: 19 Marts 2005 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er meget til Denon, men jeg ved at H/K signature også er godt, ligesom Rotel er det rent effektmæssigt....var det mig ville jeg vælge Denon...
(man kan også købe en multi fjernbetjening hvis man kun vil have een) __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
DJ Cult Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Marts 2005 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtossen: jeg troede ikke at man kunne købe en fjernbetjening der passet til alle former for hifi. Ps. hvor kan man købe sådan en henne...
|
| Til top |
|
| |
SilverShadow Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 60
|
| Sendt: 19 Marts 2005 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
lorx Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 700
|
|
|
|
av-connection har one4all.
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 2022
|
|
|
|
DJ Cult skrev:
| Filmtossen: jeg troede ikke at man kunne købe en fjernbetjening der passet til alle former for hifi. Ps. hvor kan man købe sådan en henne... |
|
|
Jeg har en Sunwave SRC 3000 (499,- i HFK), og den styrer alt i min bio incl. lyset! __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
Ricky Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Marts 2005 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilke prisleje har du i tankene? __________________ Venligst
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 20 Marts 2005 kl. 08:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
DJ Cult skrev:
| Ps. jeg vil helst kun bruge en fjernbetjening... |
|
|
Fjernbetjeningen til min Yamaha 1400 dekoder, styre også min Pioneer DVD og LD.
|
| Til top |
|
| |
Skoust Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 301
|
| Sendt: 20 Marts 2005 kl. 08:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ricky skrev:
| Næsten uanset pris, så er Pioneer og Denon bedst. |
|
|
Der er jeg så uenig. Jeg mener at uanset hvilken prisklasse du kigger på, så får du bedst lyd, ved at vælge Marantz eller Primare. Af alternativer er der f.eks Arcam eller evt H/K. Sidstnævnte spiller lidt for "varmt" til mig, men kan alligevel være en mulighed, afhængig af højttalerne den skal matche.
|
| Til top |
|
| |
Ricky Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Marts 2005 kl. 12:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Skoust
DJ Cult spurgte: Pioneer, Denon eller Sony hvad er bedst og kan man får alt i samme mærke fx. dvd-afspiller, m.m. du ved nok eller er der andre mærker i sammen klasse så sig endelig frem...
Her kan vi vel ikke blive uenige om, at Sony mangler et par træskolængder io forhold til både Pioneer og Denon??! Selvfølgelig findes der andre gode alternativer, men jeg svarede blot på spørgsmålet   __________________ Venligst
|
| Til top |
|
| |
hell Forum Bruger

Bruger siden: 23 December 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 278
|
| Sendt: 20 Marts 2005 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
DJ Cult skrev:
| Pioneer, Denon eller Sony hvad er bedst og kan man får alt i samme mærke fx. dvd-afspiller, m.m. du ved nok eller er der andre mærker i sammen klasse så sig endelig frem... |
|
|
Klart Denon & Pioneer hvilken af mærkerne du så foretrækker må blie dit valg, du skal leve med lyden  .
Ja, jov på sin vis dog laver Pioneer desværre ikke cd-afspillere mer, og de modeller du kan finde fra nye hos f.eks. hifi-import.dk er nogen gamle maskiner.
Ville selv ha haft alt i Pioneer men nu blir/er cd-afspilleren & pladespilleren så et andet mærke 
__________________ - - A Desire To Go Down In Flames! - -
|
| Til top |
|
| |
lorx Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 700
|
| Sendt: 20 Marts 2005 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ricky skrev:
|
Hej Skoust
DJ Cult spurgte: Pioneer, Denon eller Sony hvad er bedst og kan man får alt i samme mærke fx. dvd-afspiller, m.m. du ved nok eller er der andre mærker i sammen klasse så sig endelig frem...
Her kan vi vel ikke blive uenige om, at Sony mangler et par træskolængder io forhold til både Pioneer og Denon??! Selvfølgelig findes der andre gode alternativer, men jeg svarede blot på spørgsmålet  
|
|
|
Det ved jeg sgu ikk' om jeg vil skrive under på, jeg syntes satme Sony har lagt navn til mange gode produkter.
|
| Til top |
|
| |
Stef_Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 21
|
| Sendt: 20 Marts 2005 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Skoust Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 301
|
| Sendt: 20 Marts 2005 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ricky skrev:
|
Hej Skoust
Her kan vi vel ikke blive uenige om, at Sony mangler et par træskolængder io forhold til både Pioneer og Denon??! Selvfølgelig findes der andre gode alternativer, men jeg svarede blot på spørgsmålet  
|
|
|
For det første ville jeg til enhver tid foretrække Sony frem for både Pioneer og Denon. Er det UDELUKKENDE til Surround, er Denon ganske fremragende, men skal der også kunne spilles musik, så er Denon overhalet af samtlige, der ellers er omtalt her. Min personlige mening. Desuden blev der sagt "eller er der andre mærker i sammen klasse så sig endelig frem"...
|
| Til top |
|
| |
Ricky Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Marts 2005 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skoust skrev:
Ricky skrev:
|
Hej Skoust
|
|
|
For det første ville jeg til enhver tid foretrække Sony frem for både Pioneer og Denon. Er det UDELUKKENDE til Surround, er Denon ganske fremragende, men skal der også kunne spilles musik, så er Denon overhalet af samtlige, der ellers er omtalt her. Min personlige mening. Desuden blev der sagt "eller er der andre mærker i sammen klasse så sig endelig frem"...
|
|
|
Indrømmet at jeg ikke har lyttet specielt meget til Sony's større surroundreceiverer. Men med det indtryk jeg har kommer det i høj grad an på hvilket prisleje vi befinder os i. Er vi f.eks oppe i 8-10k's klassen, mener jeg, at Pioneer og Denon er overlegent i forhold til Sony.
Går vi længere ned i pris, synes jeg ikke forskellen er så markant længere. Ser man på udvalget udover de tre mærker som blev nævnt, er der bestemt mange interessante emner derude, bl.a alle dem der allerede er nævnt her i tråden.  __________________ Venligst
|
| Til top |
|
| |
Ricky Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Marts 2005 kl. 15:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
lorx skrev:
Ricky skrev:
|
Hej Skoust
|
|
|
Det ved jeg sgu ikk' om jeg vil skrive under på, jeg syntes satme Sony har lagt navn til mange gode produkter.
|
|
|
Jeg siger ikke, at Sony laver specielt dårlige produkter. Der er bare andre der gør det bedre, bl.a Pioneer og Denon. Men der findes MANGE gode produkter derude, som for det meste ligger meget tæt op af hinanden.
Derfor er det svært, at vælge hva' hulen man skal satse sine surt optjente sparepenge på!!!
__________________ Venligst
|
| Til top |
|
| |
dalle Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 339
|
| Sendt: 21 Marts 2005 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
|