Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 19:16   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Hvad Er Bedst Til Surround THX (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
DJ Cult
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Marts 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 19 Marts 2005 kl. 19:29 | IP-adresse registreret  

Pioneer, Denon eller Sony hvad er bedst og kan man får alt i samme mærke fx. dvd-afspiller, m.m. du ved nok eller er der andre mærker i sammen klasse så sig endelig frem...
Til top Vis DJ Cult's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DJ Cult

Ricky
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 19 Marts 2005 kl. 19:37 | IP-adresse registreret  

Næsten uanset pris, så er Pioneer og Denon bedst.

Ellers findes der jo f.eks Harman/kardon eller NAD..

DJ Cult
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Marts 2005 kl. 19:39 | IP-adresse registreret  

Ps. jeg vil helst kun bruge en fjernbetjening...

DJ Cult
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Marts 2005 kl. 19:40 | IP-adresse registreret  

Er der så nogle der kan anbefale nogle produkter...

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 19 Marts 2005 kl. 19:43 | IP-adresse registreret  

Jeg er meget til Denon, men jeg ved at H/K signature også er godt, ligesom Rotel er det rent effektmæssigt....var det mig ville jeg vælge Denon...

(man kan også købe en multi fjernbetjening hvis man kun vil have een)

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen

DJ Cult
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Marts 2005 kl. 19:48 | IP-adresse registreret  

Filmtossen: jeg troede ikke at man kunne købe en fjernbetjening der passet til alle former for hifi. Ps. hvor kan man købe sådan en henne... 

SilverShadow
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2004
Sendt: 19 Marts 2005 kl. 19:50 | IP-adresse registreret  

Hifiklubben har et par stykker, ellers så kig her http://www.koz.dk/group.asp?group=101
Til top Vis SilverShadow's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SilverShadow

lorx
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004
Lokalitet: København

av-connection har one4all.
Til top Vis lorx's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lorx Besøg lorx's Websted

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland

DJ Cult skrev:
Filmtossen: jeg troede ikke at man kunne købe en fjernbetjening der passet til alle former for hifi. Ps. hvor kan man købe sådan en henne... 

Jeg har en Sunwave SRC 3000 (499,- i HFK), og den styrer alt i min bio incl. lyset!

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen

Ricky
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Marts 2005 kl. 21:47 | IP-adresse registreret  

Hvilke prisleje har du i tankene?

Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Sendt: 20 Marts 2005 kl. 08:14 | IP-adresse registreret  

DJ Cult skrev:
Ps. jeg vil helst kun bruge en fjernbetjening...

Fjernbetjeningen til min Yamaha 1400 dekoder, styre også min Pioneer DVD og LD.

Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests

Skoust
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 20 Marts 2005 kl. 08:45 | IP-adresse registreret  

Ricky skrev:
Næsten uanset pris, så er Pioneer og Denon bedst.

Der er jeg så uenig. Jeg mener at uanset hvilken prisklasse du kigger på, så får du bedst lyd, ved at vælge Marantz eller Primare. Af alternativer er der f.eks Arcam eller evt H/K. Sidstnævnte spiller lidt for "varmt" til mig, men kan alligevel være en mulighed, afhængig af højttalerne den skal matche.

Til top Vis Skoust's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Skoust Besøg Skoust's Websted

Ricky
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Marts 2005 kl. 12:53 | IP-adresse registreret  

Hej Skoust

DJ Cult spurgte:
Pioneer, Denon eller Sony hvad er bedst og kan man får alt i samme mærke fx. dvd-afspiller, m.m. du ved nok eller er der andre mærker i sammen klasse så sig endelig frem...

Her kan vi vel ikke blive uenige om, at Sony mangler et par træskolængder io forhold til både Pioneer og Denon??!
Selvfølgelig findes der andre gode alternativer, men jeg svarede blot på spørgsmålet 

hell
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 December 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 20 Marts 2005 kl. 13:03 | IP-adresse registreret  

DJ Cult skrev:

Klart Denon & Pioneer hvilken af mærkerne du så foretrækker må blie dit valg, du skal leve med lyden .

Ja, jov på sin vis dog laver Pioneer desværre ikke cd-afspillere mer, og de modeller du kan finde fra nye hos f.eks. hifi-import.dk er nogen gamle maskiner.

Ville selv ha haft alt i Pioneer men nu blir/er cd-afspilleren & pladespilleren så et andet mærke  

lorx
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004
Lokalitet: København
Sendt: 20 Marts 2005 kl. 13:34 | IP-adresse registreret  

Ricky skrev:

Hej Skoust

DJ Cult spurgte:

Her kan vi vel ikke blive uenige om, at Sony mangler et par træskolængder io forhold til både Pioneer og Denon??!
Selvfølgelig findes der andre gode alternativer, men jeg svarede blot på spørgsmålet 

Det ved jeg sgu ikk' om jeg vil skrive under på, jeg syntes satme Sony har lagt navn til mange gode produkter.

Til top Vis lorx's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lorx Besøg lorx's Websted

Stef_Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 20 Marts 2005 kl. 13:55 | IP-adresse registreret  

Hej,

Du kan jo kigge på mit set-up, det hele er kørt i Sony.

Find det her http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=21801&K W=Stef%5FNielsen

Med venlig hilsen

Steffen

Til top Vis Stef_Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stef_Nielsen Besøg Stef_Nielsen's Websted

Skoust
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 20 Marts 2005 kl. 14:07 | IP-adresse registreret  

Ricky skrev:

Hej Skoust

DJ Cult spurgte:

For det første ville jeg til enhver tid foretrække Sony frem for både Pioneer og Denon. Er det UDELUKKENDE til Surround, er Denon ganske fremragende, men skal der også kunne spilles musik, så er Denon overhalet af samtlige, der ellers er omtalt her. Min personlige mening.
Desuden blev der sagt "eller er der andre mærker i sammen klasse så sig endelig frem"...

Til top Vis Skoust's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Skoust Besøg Skoust's Websted

Ricky
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Marts 2005 kl. 15:37 | IP-adresse registreret  

Skoust skrev:
Ricky skrev:

Hej Skoust

DJ Cult spurgte:

For det første ville jeg til enhver tid foretrække Sony frem for både Pioneer og Denon. Er det UDELUKKENDE til Surround, er Denon ganske fremragende, men skal der også kunne spilles musik, så er Denon overhalet af samtlige, der ellers er omtalt her. Min personlige mening.
Desuden blev der sagt "eller er der andre mærker i sammen klasse så sig endelig frem"...

Indrømmet at jeg ikke har lyttet specielt meget til Sony's større surroundreceiverer. Men med det indtryk jeg har kommer det i høj grad an på hvilket prisleje vi befinder os i. 
Er vi f.eks oppe i 8-10k's klassen, mener jeg, at Pioneer og Denon er overlegent  i forhold til Sony.

Går vi længere ned i pris, synes jeg ikke forskellen er så markant længere. Ser man på udvalget udover de tre mærker som blev nævnt, er der bestemt mange interessante emner derude, bl.a alle dem der allerede er nævnt her i tråden.

Ricky
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Marts 2005 kl. 15:45 | IP-adresse registreret  

lorx skrev:
Ricky skrev:

Hej Skoust

DJ Cult spurgte:

Det ved jeg sgu ikk' om jeg vil skrive under på, jeg syntes satme Sony har lagt navn til mange gode produkter.

Jeg siger ikke, at Sony laver specielt dårlige produkter. Der er bare andre der gør det bedre, bl.a Pioneer og Denon. Men der findes MANGE gode produkter derude, som for det meste ligger meget tæt op af hinanden.

Derfor er det svært, at vælge hva' hulen man skal satse sine surt optjente sparepenge på!!!

dalle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 21 Marts 2005 kl. 11:06 | IP-adresse registreret  

yamaha bør bestemt overvejes her. De ny rxv 1500 og 2500 er thx og har pure direct til stereo. Kan sagtens konkurrere med denon og pioneer, hvis ikke de slår dem.
Til top Vis dalle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dalle

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes