Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 16:28   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Nye Pioneer forstærkere på vej?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
lunde
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 December 2005
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 17 Februar 2006 kl. 00:03 | IP-adresse registreret  

Hejsa,
Jeg er på udkig efter en Pioneer surround forstærker, og er mest lun på modellen: VSX-1015-S men har lagt mærke til at den blev udsendt i det sidste kvartal af 2005, derfor tænkte jeg på, om der var nogen der vidste noget om, om der evt. var ved at være en ny model på vej i dette prisleje, da jeg gerne vil have det nyeste nu når jeg ca. skal ud og bruge 6K på en ny forstærker...

/Lunde
Til top Vis lunde's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lunde
 
Tjampman
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 Oktober 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 18
Sendt: 09 Maj 2006 kl. 22:14 | IP-adresse registreret  

Nu er det godt nok en lidt ældre tråd, men alligevel...

Jeg har lige forhørt mig hos Pioneer og VSX-1016 udkommer omkring juli. og mon ikke en del af de andre modeller stiger et nr samtidig.

Som den største umidelbare forskel er der HDMI tilslutninger på VSX1016

prisen bliver den samme som for 1015'eren



__________________
Min sparsomme dvd samling kan ses her:
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Tjampman
Til top Vis Tjampman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tjampman
 
Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3105
Sendt: 09 Maj 2006 kl. 22:16 | IP-adresse registreret  

Må jeg venligst henlede opmærksomheden på vores nyhedsarkiv?

http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?article id=1222&zoneid=1
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted
 
jagger
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 33
Sendt: 10 Maj 2006 kl. 08:05 | IP-adresse registreret  

Hej

Skulle man invistarer i den her nye fra Pioneer VSX-1016V i stedet for Nad's T63v2. ?

Grunden til jeg spør' er at Pioneer'en har THX og det er jo lidt lir' at have med når man endelig skal ud og invisterer ....i prisklassen 7k.

Nad : http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/surround_sound/recei ver/NAD_T763v2_surround_receiver_Graa.htm?aID=5340&rID=8 155

 



__________________
Mvh

Jagger
Til top Vis jagger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jagger
 
C K N
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 September 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 771
Sendt: 14 Maj 2006 kl. 17:59 | IP-adresse registreret  

Regner med at investere i en 1015 (altså den gamle model) hen over sommeren. Så falder den måske yderligere i pris i forbindelse med lancering af de nye modeller. Synes design-mæssigt at 1015 er pænere end 1016. (kan ikke lide alle de knapper på fronten).
1015 fås pt. til ca. 3800 kr, sendt fra Tyskland...

Kan heller ikke se de store forskelle mellem 1015 og 1016...



__________________
Hjemmebio DIY Dvd-skab DIY 5.1-højttalersæt
Til top Vis C K N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af C K N Besøg C K N's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes