| Forfatter |
|
kronvold Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 23 Juni 2004 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej allesammen
Jeg har et kæmpe problem med min HK 21 dvd afspiller.
Det drejer sig om at den hakker når jeg spiller alm. cdér på den, som understøttter copyright
Jeg havde før en dvd 15 som også gjorde det, og den byttede HK ud, men det er stadig samme problem. Jeg har prøvet at software opdaterer den
Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 23 Juni 2004 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
har du tjkket efter at det ikke er copyrighten i seig selv der er problemet? så kan/har du ret til at få en anden cd hos pladeselskabet/forretningen
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
kronvold Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Juni 2004 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Tak for svaret
Ja jeg har fået byttet cdérne 2 gange, det drejer sig om outlandish - bread & barrels of water og nik og jay - 2, og ombytningen hjalp desværrer ikke, hverken på dvd 15 eller dvd 21
|
| Til top |
|
| |
E-m@il Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 56
|
| Sendt: 26 Juni 2004 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
det kan jeg godt forklare dig... det er fordi din DVD afspiller har god smag... hvis jeg var en DVD afspiller ville jeg sk* heller ikke spille nik og jay eller outlandish
Ej du må jo bare aflevere den igen.. men min DVD (philips) kan også godt have lidt problemer med den der copyright...!!!! __________________
Mine film
|
| Til top |
|
| |
schrez Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 374
|
| Sendt: 26 Juni 2004 kl. 15:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har haft et lignende problem med min dvd25, der var det bare dvd'er den ikke kunne spille. det var en fejl i laseren. derfor får lor**t byttet
|
| Til top |
|
| |
AkilleuZ Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1855
|
| Sendt: 26 Juni 2004 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en pioneer DVD afspiller som er kodefri. Det at den er kodefri gør at den ikke kan afspille Den Ægte Vare. Meget meget mærkeligt. Jeg har også været nedet og byte og byte, og det hjalp intet. Der er ikke ret meget andet at gøre end ny DVD-afspiller, eller se om der er en firmvare opdatering eller et hack på www.dvdrhelp.com
Du kunne f.eks. prøve at sætte din afspiller kun til PAL og se om det hjælper? for du kan "jo sagtens" afspille cd'erne men de hakker bare.
Jeg tror det har noget med firmware at gøre. __________________ Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
|
| Til top |
|
| |
kronvold Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Juni 2004 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange tak for svarene.
Men det det realt kun drejer sig om 2-3 cder den hakker med, tror jeg bare at jeg beholder den. bare trist at os der køber originale cder, skal straffes af dem der "luner"
|
| Til top |
|
| |
outofsync Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 372
|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 09:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du ellers vil af med den, er jeg interesseret. Jeg hører KUN Pink Floyd og Roger Waters(og lidt Jethro Tull fra tid til anden)
Nicholas __________________ Læst i forummet:
"Metallerne i kablerne er simpelt hen tappet for elektroner - der er kun atomkernerne tilbage når man køber et kabel"
|
| Til top |
|
| |