| Forfatter |
|
Akebono Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 11
|
| Sendt: 27 Juli 2004 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med jer allesammen!
Jeg har set 2 steder her i landet, hvor man kan købe en kodefri Pioneer 370S. Jeg købte den i Fona uden at spørge først og har opdaget, at den er låst.
Jeg har kigget på nettet og fundet ud af, at man kan ved hjælp af fjernstyringen skifte landekoden efter behov.
Er der nogen af jer, der kender "opskriften"? På forhånd tak!
Akebono
|
| Til top |
|
| |
tonyax Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
|
| Sendt: 27 Juli 2004 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Pelle Pirat Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 31
|
| Sendt: 27 Juli 2004 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ikke set en opskrift på hvordan den gøres regionsfrit, men går ud fra det skal gøres med en infrarød forbindelse (bærebar PC eller pocket PC) da det er en stribe HEX koder der skal indlæses.
Min var heller ikke regionsfri, men var købt sådan, så jeg tog tilbage til forhandleren og de fixede på det 30 sekunder :-) Mener nu nok også de har en speciel programerbar fjernbetjening til den slags.
Du kan ære fræk at spørge Tapeconnection om de vil gøre det for en skilling? De vil selvfølgelig nok have foretrukket at du havde købt den hos dem, det vil jeg have foretrukket hvis det var mig, men en skilling er vel en skilling :-)
VH
Peter
|
| Til top |
|
| |
Akebono Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Juli 2004 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak Tony og tak Peter!
Jeg har prøvet med løsningen til de andre modeller men det duede ikke og derfor henvendte jeg mig til dette forum.
Jeg har bestilt en projektor hos Tape Connection og jeg regner med, at jeg bliver nødt til at spørge dem før eller senere. Det er dog utroligt al den besvær man skal have som forbruger (og det er utroligt, hvor pænt vi tager den måde producenterne beskytter deres interesser). Jo, jeg er frustreret!
Mange hilsener!
Akebono
|
| Til top |
|
| |
lams Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2004
Status: Offline Indlæg: 25
|
| Sendt: 27 Juli 2004 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
da du har købt den i fona, kan du spørge i electric city! de fleste af dem har special fjernbetjeninger leveret af pioneer til at lave dem kodefri! fik min lavet kodefri ganske gratis, du skal bare spørge dem!
! jeg gjorde det ved afdelingen i århus! 
|
| Til top |
|
| |
Akebono Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Juli 2004 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak Iams!
Det ser ikke så sort ud alligevel...
Igen, tak for tippet!
|
| Til top |
|
| |
NriK Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1780
|
| Sendt: 27 Juli 2004 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Akebono skrev:
| (og det er utroligt, hvor pænt vi tager den måde producenterne beskytter deres interesser). |
|
|
Det er nu filmindustrien i Hollywood du skal brokke dig til. Det var dem der tvang armen om på de stakkels producenter da de endelig, for første gang i historien, var blevet enige om det samme format.
Vi skal sq være glade for at butikkerne stadig kan få lov til at gøre DVD'erne kodefri. Det skulle vist være helt ulovligt i både Norge og Frankrig.
|
| Til top |
|
| |
Akebono Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Juli 2004 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er nu filmindustrien i Hollywood du skal brokke dig til
Ja, det er jeg klar over. Der skal siges for en god orden skyld, at piraterne rundt omkring i verden tager en meget passende hævn!
Mit problem er ellers blevet løs: Fona vil gøre DVDén kodefri uden beregning misandten.
Tak for hjælpen
Akebono
|
| Til top |
|
| |