Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 670
Sendt: 09 Januar 2004 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
Hej.
Jeg har en NAD T532 som jeg gerne vil have gjort kodefri. Er der nogen som kender metoden til dette? Hifiklubben gør det vist for 300,- men kan det gøres selv? I nogen tilfælde kan det jo ordnes med fjerbetjeningen.
Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
Sendt: 10 Januar 2004 kl. 13:33 | IP-adresse registreret
hvis du alligevel skal der ned, så sørg lige for de osse taster koden ind så den kan læse SVCD og VCD det er gratis, det er bare lidt ærveligt at komme hjem og så skal afsted igen fordi man glemte at "minde" dem om det
Bruger siden: 08 Marts 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3
Sendt: 10 Marts 2004 kl. 05:31 | IP-adresse registreret
Jeg købte en NAD T532 DVD afspiller magen til din. Hifi klubben gør den kode fri ved at smide en ganske almindelig brændt cd skive i. den begynder at læser og efter noget tid spørger den om en kode og der trykkede de 0 og så slukkede de den og så var den kode fri. Så det kræver ikk nogle instrumenter, men "bare" den skive....
Bruger siden: 10 Februar 2004
Status: Offline Indlæg: 121
Sendt: 10 Marts 2004 kl. 07:47 | IP-adresse registreret
men 300,- er billigt - nu når du beholder dine 2 års garanti.. hvis du selv begyndte at pille med softwaren i maskinen bortfalder garantien. Så det er et valg man skal overveje.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum