| Forfatter |
|
pizzabager Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2004 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 75
|
| Sendt: 17 Juni 2004 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var så smart at tabe mit tv på gulvet da jeg flyttede.. og efter det kan det ikke tænde, der kommer ikke engang lys i den røde diode når jeg trykker på afbryder knappen.. det er kun 6 md gammelt så hvis det kunne laves uden det kostede helt vildt ville det jo være lækkert. det har kun kostet 3900kr så ved ikke om jeg skal sende det til rep.
hvad ville i sige, hvis jeg sender det til rep kommer jeg jo til at betale for at få det undersøgt. er der nogen mulighed for at det ikke er noget dyrt der skal laves ved det????
Det faldt på skærmen, skærmen har ingen skrammer, det er kun kabinettet der er lidt maling slidt af, ellers ser det fint ud.. :)
|
| Til top |
|
| |
Agent Cooper Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 622
|
| Sendt: 17 Juni 2004 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som dú selv er inde på, er det umuligt at finde ud af hvad der er galt uden en undersøgelse af fagpersonale - men tv er noget af det dyreste at få undersøgt/repareret.
Selv om skærmen ikke er revnet, betyder det ikke at billedrøret er uskadt - er det billedrøret som er røget, er det sikkert for dyrt at reparere, men man ved det ikke før man ved det - ond cirkel.
Hvad siger din forsikringspolice - dækker den ikke i tilfælde af at du er "klumset" og kommer til at ødelægge noget? (undskyld udtrykket)
vh Thomas __________________ Truman: "You saw a giant?"
Cooper: "Yes."
Albert: "Any relation to the dwarf?"
|
| Til top |
|
| |
pizzabager Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Juni 2004 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Desværre har jeg ikke nogen forsikring.. så nej den dækker ikke ;)
tænkte også først det er sikkert billedrøret.. og er det det. kan det vel ikke betale sig at lave det,
har lidt svært ved bare at kaste det i den nærmeste container, tænk nu hvis det bare var en lille ting :)
|
| Til top |
|
| |
micjen Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 478
|
| Sendt: 17 Juni 2004 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror de fleste radio/tv (mindre ihvertfald) bikse kører med et gebyr for at kigge produktet igennem, men vidst du så køber noget nyt hos dem..bliver det trukket fra købsbeløbet? Altså hvis det ikke kan betale sig at reparere. Eller trækker de gebyret fra regningen for rep...har jeg da stødt på et par gange.
|
| Til top |
|
| |
pizzabager Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Juni 2004 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
tjaaaaa men jeg regner ikke med at købe nyt.. kæresten som jeg flyttede sammen med har et ældre 28" panasonic, som vi bruger. jeg ville bare hellere bruge mit 32" hvis det kunne fixes billigt.. :)
|
| Til top |
|
| |
tonyax Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
|
| Sendt: 17 Juni 2004 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
prøv at forhøre dig på nogle tekn. skoler for noglegange kan SKT-elever (skolepraktikordningen) lave dem billigt pga de ikke har andet at lave.......
det kunne man engang på Frb. tekn. skole, men de har rykket afd. til et andet sted, tror det er ballerup den er rykket til, men er ikke sikker. __________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|
| Til top |
|
| |
pizzabager Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Juni 2004 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
tonyax skrev:
|
prøv at forhøre dig på nogle tekn. skoler for noglegange kan SKT-elever (skolepraktikordningen) lave dem billigt pga de ikke har andet at lave.......
det kunne man engang på Frb. tekn. skole, men de har rykket afd. til et andet sted, tror det er ballerup den er rykket til, men er ikke sikker.
|
|
|
jeg har sendt en mail til tec ballerup, så må jeg se hvad de siger :)
ellers tak for hjælpen :)
|
| Til top |
|
| |
tonyax Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
|
| Sendt: 17 Juni 2004 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
ellers prøv SAVA på Østerbro, det er udviklingshæmmede der er i job der, kan ikke lige huske om de stadig har en afd. for privat personer.
Vi fik lavet mine forældres 9år gamle Philips derinde for en slik, da det hele tiden slukkede efter et par sek. Det var noget med nogle kondensatore der ikke virkede. Det tog sin tid (10dage) men det funker bare, selv den dag idag (blev købt under EM 92 og det var 01 det gik i stykker) __________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|
| Til top |
|
| |