Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 21:30   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Pioneer’s 6. generation (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
tranum1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Oktober 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 449
Sendt: 24 August 2005 kl. 19:04 | IP-adresse registreret  

Så er nogle af de nye modeller fra Pioneer lagt ud på den engelske internetside:

http://www.pioneer.co.uk/uk/product_overview.jsp?category_id =413&taxonomy_id=62-63

Mangler dog den model med mediareceiveren indbygget.

Det ser ud til at kun XDE udgaven har 2 HDMI indgange, VGA indgang, PIP og kortlæser.

Til top Vis tranum1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tranum1 Besøg tranum1's Websted
 
Tommy21
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Juli 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 597
Sendt: 24 August 2005 kl. 19:19 | IP-adresse registreret  

Jeg synes personligt at pioneers plasmaer er de bedste, de ser nu meget ens ud 5. og 6. generation???  Måske er der mere forskel end hva man umidlbart kan læse sig til.

Måske larmer tuneren ikke så meget???
Måsker er teksttv blevet hurtigere til at skift mellem tv billede og text??
Detter synes jeg er det største problem med de "gamle"...

Så må vi jo håbe at den bliver prissat lidt billigere end de gamle.????

Er der nogen der ved om der følger højttalere med til 436????

Mvh.
Tommy


__________________
Setup
MartinLogan Vantage, Motif, Fresco i, encore TF
Parasound A21
Parasound C1 Processor
Oppo Bdp-95

Ps3, xbox 360, Wii, PsP
Til top Vis Tommy21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tommy21
 
lennon
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline
Indlæg: 1076
Sendt: 24 August 2005 kl. 19:36 | IP-adresse registreret  

436 skulle faktisk være forbedret  på en del væsentlige punkter i forhold til 435.

Først og fremmest er der tale om et helt nyt plasmapanel,der skulle bidrage med en hidtil uset sortværdi.

Er i til tysk så prøv areadvd.de - og søg på Pioneer 436.  

Til top Vis lennon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lennon
 
C K N
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 September 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 771
Sendt: 24 August 2005 kl. 20:10 | IP-adresse registreret  

Tommy21 skrev:
Jeg synes personligt at pioneers plasmaer er de bedste, de ser nu meget ens ud 5. og 6. generation???  Måske er der mere forskel end hva man umidlbart kan læse sig til.

Måske larmer tuneren ikke så meget???
Måsker er teksttv blevet hurtigere til at skift mellem tv billede og text??
Detter synes jeg er det største problem med de "gamle"...

Håber også at kvaliteten af selve TV-tuneren er blevet bedre... Den har jeg nemlig ikke været særlig imponeret over...

Så må vi jo håbe at den bliver prissat lidt billigere end de gamle.????

Er der nogen der ved om der følger højttalere med til 436????

Mvh.
Tommy



__________________
Hjemmebio DIY Dvd-skab DIY 5.1-højttalersæt
Til top Vis C K N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af C K N Besøg C K N's Websted
 
tranum1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Oktober 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 449
Sendt: 24 August 2005 kl. 20:27 | IP-adresse registreret  

Tommy21 skrev:


Er der nogen der ved om der følger højttalere med til 436????

Med hensyn til højttalerne ser det faktisk ud til at de tidligere viste billeder har været udelukkende af 50" versionen. 43" versionen har på billederne på Pioneers side, højttalerne under skærmen og ikke på siderne, som det feks er afbilledet her: http://www.areadvd.de/index.html

Edit: Det ser faktisk ud til at billedet af 436 på Areadvds side faktisk er en 435.  

Til top Vis tranum1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tranum1 Besøg tranum1's Websted
 
nickyyyy
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 105
Sendt: 04 Januar 2006 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

Efter 436 har været på markedet i et stykke tid, er der så en konklusion på om den er så meget bedre end 435. Overvejer at købe en 435 brugt, eller ny 436 i tyskland.

Ville så bare høre om besparelsen på 5k er nok til at man skal købe 435.

Har set en 436 hos en kammerat og blev virklig overrasket og besluttede mig for at jeg må ha' en pioneer skærm!

nicky
Til top Vis nickyyyy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nickyyyy
 
Dagnæs-Hansen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 04 Januar 2006 kl. 23:40 | IP-adresse registreret  

Hei Drenge!!

Jeg har selv for godt en måned siden køb Pioneer's 436-XDE, og ja det er den eneste med diverse indgange bl.a. til PC. Jeg har aldrig selv haft hverken Piooner, eller fladskærm før så skal ikke kunne sige noget om kvaliteten på de forgangne modeller, men jeg kan sige at denne virkelig er guf for øjnene - både i design såvel som billede.

Jeg valgte at bruge i alt 12 timer på nettet for at finde det rigtige sted at handle. Det blev til et firma ved navn PlasmaCity i Hamburg som vandt handlen. Der koster den € 3.245,- som var det billigste i starten af December 2005. Ca € 100,- under andre hjemmesider. Men efter telefonisk kontakt med Martin Boock dernede fra blev vi enige om € 3.195,- og så hentede vi dem selv. Omregnet er det kr. 23.900,- i forhold til den danske udsalgspris på kr. 30.000,- Så de kr. 500,- vi brugte på diesel er godt givet ud

Samtidigt valgte jeg at investere i Pioneer's Home-Cinema system RCS-77H som jeg fik for €747,-, omregnet kr. 5.600,- mod den danske pris på kr. 10.000,- Så det er en ok besparelse. Men ta' kontakt til Martin Boock, hvis i mangler et lækkert fjernsyn - og Home-Cinema system for den sags skyld. Se mere på www.plasmacity.de !

Til top Vis Dagnæs-Hansen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dagnæs-Hansen
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 05 Januar 2006 kl. 11:41 | IP-adresse registreret  

nickyyyy skrev:
Efter 436 har været på markedet i et stykke tid, er der så en konklusion på om den er så meget bedre end 435. Overvejer at købe en 435 brugt, eller ny 436 i tyskland.

Forbedringen i kontrast er imho ret markant.



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes